وزیر امورخارجه ایران و ازبکستان گفت و گو کردند
وزیر امور خارجه و وزیر امور خارجه ازبکستان، طی تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روابط دوجانبه گفتوگو و تبادل نظر کردند.
به گزارش گروه رسانهای شرق،
وزیران امور خارجه ایران و ازبکستان طی یک تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روابط دوجانبه گفتوگو و تبادل نظر کردند.
سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه و بختیار سعیدوف، وزیر امور خارجه ازبکستان، طی تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روابط دوجانبه گفتوگو و تبادل نظر کردند.
در این گفتوگوی تلفنی، وزیر امور خارجه کشورمان همتای ازبکستانی را در جریان آخرین تحولات مربوط به اجرای تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی قرار داد.
وزیر امور خارجه ازبکستان ضمن استقبال از تلاشهای جاری دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل تاکید کرد.
دو طرف همچنین بر تداوم رایزنیها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینههای مورد علاقه دو کشور تأکید کردند.