|

هیئت مذاکره کننده کشور به تهران بازگشت

هیئت مذاکره‌کننده کشور به ریاست قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.

هیئت مذاکره کننده کشور به تهران بازگشت

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

در این سفر که طبق گفته سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده اصلی ترین هدف آن پیگیری اجرای تعهدات طرف آمریکایی در تفاهم اسلام‌آباد بود، در گفتگوهای صریح و فشرده با میانجیگران پاکستانی و قطری، محورهای معطل مانده تفاهم بویژه توقف جنگ در تمامی جبهه از جمله لبنان و نیز آزادسازی اموال بلوکه شده کشورمان، مورد بررسی و مطالبه قرار گرفت.

 

منبع: تسنیم

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.