|

عباس عراقچی وارد تهران شد

وزیر امور خارجه که به منظور حضور در نشست وزیران امور خارجه گروه بریکس به هند سفر کرده بود، وارد تهران شد.

عباس عراقچی وارد تهران شد

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

سیدعباس عراقچی، به همراه هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی کشورمان، پس از شرکت در نشست کشورهای عضو بریکس، وارد تهران شد.

وزیر امور خارجه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در نشست‌های سه‌گانه وزیران امور خارجه گروه بریکس حاضر شد و به بیان دیدگاه‌های ایران درباره موضوعات بین‌الملی، منطقه‌ای و جنگ تحمیل شده علیه ایران پرداخت.

عراقچی همچنین در حاشیه این نشست با، همتایان خود از برزیل، مالزی، روسیه، تایلند، مصر، آفریقای جنوبی و هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: مهر

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.

 
  • واکاوی ابعاد نظامی، دفاعی و امنیتی جنگ ۱۲روزه در آستانه نخستین سالگرد آن در گفت‌وگو با دکتر حسین علایی
  • در گفت‌وگو با داوود مرادیان، سرکوب فیزیکی و مهندسی فرهنگی برای حذف زنان توسط طالبان بررسی شد
  • «شرق» از حملات متقابل ایران و آمریکا، لفاظی‌های تازه ترامپ و شکننده‌ترشدن آتش‌بس گزارش می‌دهد