|

قالیباف :آماده رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد شدیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم، گفت: ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند.

قالیباف :آماده رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد شدیم

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم، گفت: ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند.

محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره کننده ایرانی در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

« ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگ‌افروزی مجدد را موجه سازد. 

مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفته اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.»

منبع: ايسنا

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.

 
  • واکاوی ابعاد نظامی، دفاعی و امنیتی جنگ ۱۲روزه در آستانه نخستین سالگرد آن در گفت‌وگو با دکتر حسین علایی
  • «شرق» از حملات متقابل ایران و آمریکا، لفاظی‌های تازه ترامپ و شکننده‌ترشدن آتش‌بس گزارش می‌دهد
  • در گفت‌وگو با داوود مرادیان، سرکوب فیزیکی و مهندسی فرهنگی برای حذف زنان توسط طالبان بررسی شد