|

بزرگ ترین تولید کننده گرین وال مصنوعی در تهران

اگر شما نیز قصد خرید گرین وال مصنوعی را داشته یا به دنبال بهترین مرکز فروش دیوار سبز هستید توصیه می­کنیم این مطلب را از دست ندهید:

بزرگ ترین تولید کننده گرین وال مصنوعی در تهران

طبیعت همیشه انسان­ها را سر ذوق می ­آورد و حضور در طبیعت احساس شادی و نشاط را در انسان ایجاد می­کند. اما زندگی شهرنشینی باعث شده انسان ­ها از طبیعت فاصله گرفته و کمتر فرصت حضور در دل طبیعت را داشته باشند. این موضوع باعث شده افراد از هر چیزی که یادآور طبیعت باشد استقبال کنند و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نوعی المان­ هایی از طبیعت را در خانه یا محل کار خود ایجاد کنند. به  همین دلیل این روزها یکی از متریالی که در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان­ ها کاربرد بسیاری داشته گرین وال مصنوعی است. دیوار سبز مصنوعی در واقع یکی از مواردی است که با استفاده از آن می­توان سرسبزی طبیعت را به یک ساختمان یا محوطه هدیه داد.

 

اگر شما نیز قصد خرید گرین وال مصنوعی را داشته یا به دنبال بهترین مرکز فروش دیوار سبز هستید توصیه می­کنیم این مطلب را از دست ندهید:

 

گرین وال مصنوعی چیست؟

گرین وال یا همان دیوار سبز مصنوعی در واقع فضای سبزی است که به شکل عمودی و البته با متریال مصنوعی بر روی یک دیوار نصب خواهد شد. استفاده از گرین وال، در واقع فضای دیوارهای قدیمی و پوشیده شده از گیاهان طبیعی را تداعی می­کند و زیبایی فوق­ العاده ­ای را به ساختمان ­ها خواهند بخشید. به منظور تهیه و تولید گرین وال از متریال درجه یک پلیمر صنایع پتروشیمی بهره گرفته می­شود.

دیوار سبز ظاهر بسیار نزدیکی به نمونه طبیعی دارد اما در آن گیاهان مصنوعی جایگزین گیاهان طبیعی خواهند شد. این دیوارها ظاهر ساختمان را کاملاً تغییر داده و به همین دلیل برای دیوارهای قدیمی و از رنگ و رو رفته نیز بسیار مناسب هستند. گرین وال مصنوعی در نمای داخلی و بیرونی ساختمان قابل اجرا می­باشد و امکان استفاده از گیاهان و گل­ هایی متنوع برای آن وجود خواهد داشت. نصب دیوار سبز همچنین در هر ابعاد و اندازه­ای امکان پذیر است و می ­توان سایز آن را متناسب با فضای موردنظر انتخاب نمود.

مزایای گرینوال مصنوعی چیست

گرین وال مصنوعی چه مزایایی دارد؟

گرین وال ­ها امروزه به دلیل مزایای بسیاری که داشته توانسته­ اند در زمینه طراحی نمای بیرونی و نیز داخلی ساختمان­ ها در رده اولین انتخاب ­ها قرار بگیرند. در ادامه به طور مختصر برخی از مزایای استفاده از گرین وال مصنوعی را موردبررسی قرار خواهیم داد:

  1. این دیوارها با ایجاد فضایی سبز و شبیه به طبیعت، می­توانند ساده ­ترین ساختمان ­ها را نیز به فضایی شیک و مدرن تبدیل کنند.
  2. در صورتی که ساختمان موردنظر قدیمی باشد و دیوار آن نیاز به تعمیر و تغییر داشته باشد می­توان با نصب دیوار سبز، بدون نیاز به هزینه­ های اضافه، به ساختمان، ظاهر زیبایی بخشید.
  3. این دیوارها باعث جذب حشره نمی­ شوند و به همین دلیل نیاز به مراقبت خاصی نخواهند داشت.
  4. گرین وال مصنوعی در مقابل صوت و حرارت، یک عایق مطلوب به شمار می­رود و در ایجاد محیطی آرام و دلنشین بسیار موثر است.
  5. نصب این نوع دیوارپوش بسیار ساده است و در هر جایی نیز امکان نصب آن وجود خواهد داشت.
  6. گرین وال مصنوعی فاقد حساسیت­ های دیوارهای طبیعی است و به راحتی نیز تمیز می­شود.
  7. این دیوارپوش در مقابل نور خورشید مقاوم است و در صورت استفاده در نمای بیرونی ساختمان دچار تغییر رنگ نخواهد شد.
  8. در طرح و رنگ بسیار متنوع است و این ویژگی انتخاب را برای هر فضایی و با هر شرایطی بسیار آسان خواهد ساخت.
  9. قیمت این دیوارپوش بسیار مناسب­تر از دیگر دیوارپوش­ های متداول و نیز دیوار سبز طبیعی می­باشد.
  10. در فضای داخلی ساختمان­ ها به راحتی قابل اجرا هستند و دردسرهای نمونه­ های طبیعی را ندارند.

انواع گرین وال مصنوعی

پیش از معرفی بزرگترین تولیدکننده دیوار سبز مصنوعی بد نیست با انواع دیوار سبز مصنوعی آشنا شویم. امروزه دیوارهای سبز در مدل­ های مختلفی طراحی و عرضه شده و این موضوع استفاده از آن­ها را برای محیط ­های مختلف با شرایط متفاوت آسان ساخته است. شما می­توانید دیوار سبز مصنوعی را در انواع زیر مشاهده نمایید:

1. گرین وال مصنوعی مدولار

از بین انواع دیوار سبز مصنوعی، مدل مدولار، پرطرفدارترین گزینه است. در ساخت این نوع دیوارپوش از جنس استیل گالوانیزه بهره گرفته شده و فوق­العاده منطعف است. انعطاف خیلی خوب این دیوار سبز سبب شده که امکان ایجاد شکل­ های مختلفی در این دیوار وجود داشته باشد و راحت ­تر بتوان طراحی دلخواه خود را بر روی دیوار فضای موردنظر ایجاد نمود. این نوع دیوار سبز، به دیوار سبز مستقل نیز معروف است.

انواع مدل های دیوار سبز مصنوعی

2. گرین وال مصنوعی وال کابلی

این نوع دیوار سبز چندان برای دیوارهایی با گیاهان مصنوعی به کار برده نمی­شود و معمولاً جهت تزیین مورد استفاده قرار می­گیرد. در این مدل گرین وال، گیاهان به دور کابلی پیچیده شده و به سمت بالا کار خواهند شد. در واقع در این دیوار سبز از کابل برای تکیه­ گاه گیاهان استفاده می­شود.

3. گرین وال مصنوعی شبکه ­ای

از دیوار سبز شبکه­ ای بیشتر برای فضاهای بزرگ بهره گرفته می­شود. این دیوار بسیار مناسب زمانی است که قصد داشته از دیوار سبز یک پوشش گسترده و شبکه­ ای ایجاد نمایید. این نوع دیوار چندان برای فضاهای کوچک کاربرد ندارد.

بزرگ­ترین تولیدکننده گرین وال مصنوعی در تهران کدام است؟

قطعاً برای خرید متریال مورداستفاده در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان­ ها، اولویت، خرید مستقیم از تولیدکنندگان است. این موضوع باعث کاهش قابل توجه هزینه ­ها شده و خیال افراد را از بابت کیفیت محصول آسوده خواهد ساخت. اما کدام شرکت، بهترین تولیدکننده گرین وال در تهران است؟

در رابطه با گرین وال نیز بی شک خرید از تولید کننده دیوار سبز مصنوعی، یکی از هوشمندانه­ ترین راه­های خرید محسوب می­شود. شرکت گامان تزئین جاوید یکی از بزرگ­ترین تولیدکنندگان گرین وال مصنوعی در تهران و حتی در ایران می­باشد. این شرکت عرضه کننده انواع دیوار سبز مصنوعی با کیفیتی بسیار عالی و با قیمتی مطلوب می­باشد و خرید از آن باعث شده هزینه طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختما­ن­ ها در نهایت بسیار مقرون به صرفه باشد.

در شرکت گامان تزیین جاوید، شما می­توانید انواع گرین وال مصنوعی را به همراه قیمت هر یک مشاهده نموده و به آسانی از بزرگ­ترین تولیدکننده گرین وال مصنوعی در تهران دست به خرید بزنید. از طرفی شما همچنین می­توانید برای انتخاب بهترین گرین وال برای دیوار موردنظر خود، از کارشناسان این شرکت کمک گرفته و با توجه به بودجه خود و همچنین نوع طراحی ساختمان موردنظر، زیباترین و متناسب­ ترین دیوارپوش را انتخاب و با قیمتی عالی خریداری نمایید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها