|

آخرین اخبار و جزئیات از تیراندازی در آمادگاه ارتش/ اسامی جان‌باختگان اعلام شد

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص تیراندازی در آمادگاه ارتش در باغین کرمان اعلام شد.

آخرین اخبار و جزئیات از تیراندازی در آمادگاه ارتش/ اسامی جان‌باختگان اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، اخبار و جزئیات جدید درباره تیراندازی در آمادگاه ارتش در باغین کرمان اعلام شد. عصر یکشنبه  «اول بهمن ماه ۱۴۰۲» یک سرباز، اقدام به تیراندازی در این آمادگاه کرد که منجر به قتل پنج نفر شد.

فرمانده انتظامی کرمان گفت: علت و انگیزه تیراندازی در آمادگاه کرمان در حال بررسی است.

سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل تیراندازی و کشته شدن پنج نفر از کارکنان وظیفه پادگان امام رضا (ع) ارتش واقع در جاده باغین_بردسیر خبر داد.

سردار فرشید در تشریح این خبر گفت: شامگاه روز یکشنبه «اول بهمن ماه ۱۴۰۲»، در پی وقوع یک مورد تیراندازی توسط یکی از سربازان در آمادگاه باغین که متاسفانه طی آن پنج نفر از کارکنان وظیفه به سبب اصابت گلوله جان خود را از دست دادند، تلاش برای دستگیری قاتل متواری مسلح، در دستور کار قرار گرفت که در نهایت این فرد در یکی از شهرستان‌های استان کرمان، پس از سرقت مسلحانه دو دستگاه خودرو، دستگیر شد.

سردار فرشید در پایان گفت: علت و انگیزه قتل در دست بررسی است.

اسامی جان‌باختگان حادثه تیراندازی در آمادگاه ارتش باغین

اسامی افرادی که در حادثه تیراندازی در باغین جان باختند، اعلام شد.

عصر یکشنبه یک سرباز به دلیل نامعلوم، اقدام به تیراندازی به هم‌رزمانش کرد که منجر به قتل پنج نفر شد.

اسامی جان‌باختگان حادثه باغین کرمان به این شرح است: سرباز وظیفه ابوالفضل زارع از شهر بابک، سرباز وظیفه مهدی جعفری از زرند، سرباز وظیفه بن بامین بامری از ایرانشهر، سرباز وظیفه محمدصالح مؤمنی از شهر بابک و سرباز وظیفه رضا طالبی از رفسنجان.

سرباز متواری ارتش بازداشت شد

سرباز متواری ارتش که اقدام به تیراندازی و قتل پنج نفر از هم‌رزمانش کرده بود، بازداشت شد.

سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اعلام کرد: سرباز ارتش که پنج هم‌رزم خود را عصر یکشنبه به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

سرتیپ امیر غلامعلیان افزود: این فرد در نزدیکی شهرستان زرند دستگیر شد.

به گفته فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش، بازجویی از این فرد برای مشخص شدن انگیزه این اقدام در جریان است و نتیجه به‌موقع، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرباز عامل تیراندازی در آمادگاه ارتش کرمان تحت بازجویی است

به گزارش شبکه شرق، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اعلام کرد که فرد ضارب که پنج سرباز وظیفه از هم‌رزمان خود را عصر یکشنبه «اول بهمن ماه» به گلوله بست، تحت بازجویی‌های تکمیلی و تخصصی قرار دارد.

خبرگزاری دولتی «ایرنا» نوشت: سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اظهار داشت: این سرباز ساعت ۱۶:۳۵ دیروز یکشنبه «اول بهمن ماه ۱۴۰۲» از پست نگهبانی بر‌می‌گردد و به عللی که هنوز در دست بررسی قرار دارد، شماری از هم‌رزمان خود را به رگبار گلوله بسته و بلافاصله متواری می‌شود.

او با اشاره به بازداشت این سرباز در نزدیکی زرند طی بامداد امروز «دوم بهمن ماه» گفت: او با یک قبضه سلاح و چند تیغه خشاب متواری شده بود که با اقدامات امنیتی و اطلاعاتی، بازداشت شد.

امیر غلامعلیان اظهار داشت که همه پنج فرد جان‌باخته، سرباز وظیفه هستند و این حادثه زخمی نداشته است.

 فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: بعد از بازجویی‌های تکمیلی و بررسی‌های کامل، اطلاعات تکمیلی درباره این رویداد، اطلاع رسانی خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.83M | مدت زمان : 00:00:31
منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها