|

مواد فروش متروی تهران دستگیر شد

فردی که در متروی تهران به فروش مواد مخدر می‌پرداخت، دستگیر شد.

مواد فروش متروی تهران دستگیر شد

به گزارش شبکه شرق، فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت، از دستگیری فردی که در متروی تهران به فروش مواد مخدر می‌پرداخت، خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم دست‌ساز کشف شد.

سرهنگ عباس کرمی، فرمانده یگان انتظامی متروی تهران اظهار داشت: در پی افزایش جابه‌جایی کالاهای ممنوعه در ایستگاه‌های متروی تهران، بررسی موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت‌زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از حمل کالا ممنوعه توسط متهمان افزایش داده شد.

او با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مترو، روز گذشته «چهارشنبه، 13 دی ماه 1402» به مردی که در حال پرسه‌زنی بی‌هدف در مترو بود، مشکوک شدند، افزود: مراقبت‌های ویژه آغاز شد و متهم با دیدن ماموران متواری شده و پس از مدتی تعقیب و گریز متهم توسط ماموران مترو دستگیر شد.

فرمانده یگان انتظامی متروی تهران بیان کرد: در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح گرم دست ساز کشف شد و در بررسی سوابق متهم مشخص شد نام‌برده ۱۶ سال در زندان به‌سر می‌برده و به تازگی از زندان آزاد شد، همچنین متهم به درگیری و فروش مواد مخدر در ایستگاه‌های متروی تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی در پایان افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم آغاز شد و متهم برای اخذ دستور قضایی به دادسرا معرفی شد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها