|

آرین طب ارائه دهنده انواع خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

در خصوص استفاده از خدمات پزشکی در منزل مزیت های متعددی مطرح می شود که می توانیم به کاهش ۳۰ درصدی هزینه ها نسبت به نگهداری بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان ها اشاره کنیم.

استفاده از خدمات پزشکی این امکان را به بیماران خواهد داد تا بتوانند در محیط خانه مراقبت‌های پزشکی را به واسطه پرستاران ماهر و پزشکان مجرب دریافت کنند؛ خدمات پزشکی در منزل شامل موارد مختلفی می‌شود که می‌توان به فیزیوتراپی در منزل، مراقبت از سالمند در منزل، مراقبت از کودک در منزل، ویزیت پزشک متخصص در منزل و.... اشاره نمود.

در خصوص استفاده از خدمات پزشکی در منزل مزیت های متعددی مطرح می شود که می توانیم به کاهش ۳۰ درصدی هزینه ها نسبت به نگهداری بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان ها اشاره کنیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از کارآفرینان در کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته به تبلیغ خدمات پزشکی در منزل پرداخته‌اند.

1

به بیانی ساده فرد بیمار می تواند روند درمانی خود را در محیط آرامش بخش خانه در کنار خانواده خود طی نماید و خدماتی نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل یا موارد دیگری را به راحتی دریافت کنند. قطعاً در چنین شرایطی تمرکز پزشک و پرستار به دلیل محدود بودن تعداد بیماران بیشتر خواهد شد و می تواند خدمات با کیفیت تری را ارائه بدهد.

فیزیوتراپی در منزل

یکی از خدمات پزشکی در منزل که توسط مجموعه آرین طب ارائه می‌شوند فیزیوتراپی در منزل است. فیزیوتراپیست های ماهر و آموزش دیده می توانند در محیط خانه برخی از خدمات را به بیماران خود ارائه بدهند. در مقابل اکثر بیماران تمایل دارند تا جلسات فیزیوتراپی شان را در محیط راحت و بدور از استرس نظیر خانه انجام بدهند و از دغدغه های رفت و آمد و شلوغ ترافیک به دور باشند. بهبود استقامت بدن، افزایش قدرت بدنی و تحرک بیمار، آموزش راه رفتن و توانبخشی عضلات پس از عمل جراحی از نمونه مراقبت هایی است که یک فیزیوتراپ می تواند با استفاده از فیزیوتراپی در منزل برای بیمار خود انجام دهد.

آرین طب یکی از مراکز خدمات پرستاری در منزل و پزشکی به شمار می رود که به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال فعالیت می کند؛ این مجموعه بی‌نظیر می‌تواند انواع خدمات پزشکی در منزل را با بالاترین و برترین کیفیت ها به بیماران عزیز ارائه نماید و همچنین تلاش کرده است تا تمامی پرستاران و پزشکانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند با تحصیلات عالی و سابقه کاری مرتبط باشند و بتوانند بر اساس دانش روز دنیا خدمات خود را ارائه دهند.

مراقبت از سالمند در منزل

برخی از سالمندان به دلیل افزایش سن نمی‌توانند فعالیت های روزانه شان را انجام بدهند به همین جهت خانواده تصمیم می‌گیرند تا پرستار استخدام کنند و مراقبت از سالمند در منزل را به او بسپارند؛ اصلی ترین وظایف پرستار سالمند مسئولیت پذیر بودن، دقیق و منظم، با حوصله و مرتب، متعهد و وفادار، حساس و محتاط، هم یار و یاور خواهد برد. مثلاً مراقبت از سوند یا تعویض پانسمان و تزریق سرم در منزل برای سالمندان باید به بهترین شکل انجام شود که یک پرستار حرفه ای به خوبی در این رابطه آگاه می باشد.

2

 

اگر سالمند نیاز به ویزیت پزشک متخصص در منزل یا خرید و اجاره تجهیزات پزشکی خاص را داشته باشد به واسطه پرستار به خانواده اطلاع داده میشود پس دیگر دغدغه و نگرانی برای خانواده در خصوص مراقبت از سالمند در منزل باقی نخواهد ماند.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که نه تنها برای سالمندان بلکه مراقبت از کودک در منزل نیز مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به نگهداری در محیط مهدکودک ها و مراکز آموزشی خواهد داشت و به همین جهت خانواده های زیادی برای سالمندان و کودکان خود در منزل پرستار استخدام می کنند. پرستاران مجموعه آرین طب همواره اخبار و مقالات پزشکی معتبر را مطالعه می کنند تا خدمات عالی را  به بیماران خود ارائه نمایند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها