|

آموزشگاههای آزاد حضوری شدند

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد مراکز غیردولتی اجازه دارند کلاس‌های خود را به صورت حضوری برگزار کنند.

آموزشگاههای آزاد حضوری شدند

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد مراکز غیردولتی اجازه دارند کلاس‌های خود را به صورت حضوری برگزار کنند.

مدارسی که مجوز رسمی فعالیت آموزشگاهی دارند، و همچنین آموزشگاه‌هایی که فضای مدارس دولتی را اجاره کرده‌اند مشمول حضوری شدن هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.

 
  • گزارش «شرق» از رونق خرید و فروش مقاله و مدارک «ضمن خدمت» در سایه اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان
  • بررسی وضعیت صنعت پلاسما به عنوان حلقه راهبردی امنیت سلامت کشور