|

رزرو هتل های خانوادگی دبی با امکانات تفریحی برای کودکان با پرشین هتل

رزرو هتل های خانوادگی دبی با امکانات تفریحی برای کودکان با پرشین هتل

دبی شهری توریستی است که افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. به همین دلیل تنوع انواع و رزرو هتل دبی با تم‌های مختلف روزبه‌روز در حال افزایش است و در گوشه و کنار آن ساختمان‌هایی را می‌بینیم که برای جلب نظر مسافران در رقابت هستند. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانواده‌های دارای فرزند با آن روبه‌رو هستند، پیدا کردن اقامتگاهی است که برای کودکان هم جذاب باشد.

آن‌ها تمایل دارند که محیطی را برای اقامت انتخاب کنند که فرزندانشان در آن به تفریح و بازی بپردازند و خاطرات خوبی در ذهنشان ثبت شود. ما هم سعی کردیم در این مطلب به سراغ هتل‌هایی برویم که برای اقامت خانواده‌ها مناسب‌تر هستند و در آن‌ها تفریحاتی برای کودکان هم وجود دارد.

بهترین هتل‌های خانوادگی دبی کدامند؟

هتل‌های خانوادگی و مناسب برای کودکان شامل مجموعه‌هایی با اتاق بازی، استخر و به‌طور کلی خدمات مخصوص کودکان هستند. همچنین بهتر است این هتل‌ها در نزدیکی اماکن دیدنی باشند تا در صورت نیاز بتوان راحت‌تر به آن‌ها مراجعه کرد.

هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، از بهترین گزینه‌هایی هستند که برای سفرهای خانوادگی می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که معمولا هزینه اقامت در این مجموعه‌ها کمی بالاتر از هتل‌های معمولی است.

 

هتل رز ریحان بای روتانا دبی

هتل رز ریحان بای روتانا دبی اولین گزینه‌ای است که برای اقامت خانوادگی در این شهر به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه 4 ستاره در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید معروف قرار دارد و با 462 اتاق و سوئیت، آماده پذیرایی از مسافران است.

در این مجموعه چشم‌انداز عالی از برج خلیفه را خواهید دید و برای تمام اتاق‌های آن، امکانات عالی در نظر گرفته شده است. خود هتل نیز سه رستوران و کافه دارد که برای صرف وعده‌های غذایی مختلف می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

درنهایت وجود استخر مخصوص کودکان و بزرگسالان امتیازات مثبت هتل را تکمیل کرده است.

  • آدرس هتل رز ریحان بای روتانا دبی: جاده شیخ زاید، مرکز تجاری (ترید سنتر)

هتل آپارتمان فایو پالم جمیرا دبی

قطعا یکی از لوکس‌ترین مجموعه‌های اقامتی در دبی، هتل آپارتمان فایو پالم جمیرا دبی است که می‌توانید خانوادگی در آن اقامت داشته باشید. این مجموعه معماری جذابی دارد و رستوران، تفریحات شبانه، استخر، باشگاه، ساحل و... از جمله امتیازات آن به حساب می‌آیند.

چشم‌انداز هتل هم به سمت دریاست که زیبایی آن را چند برابر کرده است. در این مجموعه سوئیت‌های جونیور، vip دوخوابه، سوئیت دو و چهار خوابه، سوئیت یک تخته، سوئیت لوکس و همچنین اتاق‌های سوپریز، دونفره لوکس کوئین و... وجود دارند که می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید.

  • آدرس هتل آپارتمان فایو پالم جمیرا دبی: منطقه جمیرا

هتل نخل آتلانتیس دبی

هتل دبی آتلانتیس را هم می‌توانیم یکی دیگر از مجموعه‌های اقامتی بدانیم که برای کودکان واقعا مناسب است. در این محیط کودکان می‌توانند شنا با دلفین‌ها در پارک آبی را تجربه کنند.

همچنین امکانات بسیار خوبی مانند وجود 20 رستوران، 3 کافی شاپ، پارک آبی، ماساژ و... هم در این مرکز وجود دارند. در هتل نخل آتلانتیس بعضی تفریحات مانند گشت با کشتی، قایق‌سواری و... هم این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا خاطرات جذابی را در ذهن خود ثبت کنید.

  • آدرس هتل آتلانتیس دبی: نخل جمیرا، جزیره نخل، جاده کرسنت

هتل نیکی بیچ ریزورت دبی

سفر خانوادگی به دبی را می‌توانید با اقامت در هتل نیکی بیچ ریزورت جذاب‌تر کنید. در این مجموعه که در قلب جمیرا و نزدیکی مرکز خرید الغدیر واقع شده است، امکانات بسیار جذابی را در اختیار خواهید داشت.

به‌طور مثال اتاق‌های لوکس هتل و تفریحاتی مانند رستوران‌های بین‌المللی، اینترنت رایگان، ساحل اختصاصی، سالن ورزشی و... باعث شده‌اند تا این مجموعه پرطرفدارتر شود.

  • آدرس هتل نیکی بیچ ریزورت دبی: پرل جمیرا

هتل هابتور گرند

هابتور گرند با 5 ستاره در شهر دبی واقع شده است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد. در این مجموعه منوی غذایی متنوع، زمین تنیس، باشگاه و استخر مخصوص کودکان هم در دسترس هستند.

همچنین 446 اتاق لوکس و مجهز به امکانات رفاهی با چشم‌انداز بسیار زیبای رو به دریا هم وجود دارند. در هابتور گرند، محوطه زیبا و سرسبزی هم به‌چشم می‌خورد که کودکان می‌توانند در آن به بازی و تفریح بپردازند و ساعات روز خود را به خوبی سپری کنند.

  • آدرس هتل هابتو گرند دبی: منطقه جمیرا

هتل لگولند دبی

در دبی هتلی بسیار جذاب و دیدنی با 250 اتاق ساخته شده است که با نام لگولند شناخته می‌شود. این مجموعه در مالزی هم شعبه دارد و آنقدر زیبا ساخته شده که حتی می‌توانیم از آن به‌عنوان جاذبه گردشگری هم یاد کنیم.

با اقامت در لگولند، کودکانتان می‌توانند با لگو‌های کوچک موجود در فضا بازی کنند. در این هتل، رستوران، کافه و دیگر تفریحات مناسب برای کودکان 2 تا 12 سال نیز وجود دارد.

  • آدرس هتل لگولند دبی: تقاطع شیخ زاید و دی 71

هتل کمپینسکی دبی

آخرین پیشنهاد ما برای اقامت در دبی، کمپینسکی است. در این مجموعه امکاناتی همچون پیست اسکی سرپوشیده، استخر در پشت‌بام، سالن بولینگ و تفریحات دیگر در دسترس هستند.

همچنین برای کودکان یک استخر مخصوص، بازی‌های ویدئویی و محل مخصوص بازی با سطحی نرم در نظر گرفته شده است تا بتوانید بهترین خاطرات را در ذهن خود و آن‌ها ثبت کنید.

این مجموعه به‌طور مستقیم به مرکز خرید امارات وصل می‌شود و به بقیه جاهای دیدنی هم دسترسی راحتی دارد. طراحی اتاق‌ها و فضای داخلی مجموعه هم کاملا لوکس است.

  • آدرس هتل کمپینسکی دبی: جاده شیخ زائد، آل برشا

رزرو هتل دبی در سریع‌ترین زمان با سایت پرشین هتل

در این مطلب به معرفی چند نمونه از هتل های دبی پرداختیم که برای رزرو اقامت خانوادگی و همچنین کودکان مناسب هستند. به‌طور حتم تعداد این اقامتگاه‌ها در دبی بسیار بیشتر از این لیست است و با جست‌وجویی ساده در سایت پرشین هتل می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

اگر شما هم پیش از این به دبی سفر کرده‌اید و در هتل‌ خانوادگی خاصی اقامت داشته‌اید که در لیست ما وجود ندارد، حتما نام و مشخصات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها