|

قیمت و خرید الکتروپلیت

قیمت و خرید الکتروپلیت

الکتروپلیت چیست؟ آشنایی با قالب ابزار الکتروپلیت و انواع آن:

همانطور که اشاره شد، الکتروپلیت‌ها ‌صفحه‌‌ای پوشیده از الماس دارند و از آن‌ها ‌برای ساب و برش انواع سنگ استفاده می‌شود. به‌طور ویژه صفحه الکتروپلیت را می‌توان برای برش سنگ مرمریت به‌کار برد، از این‌رو گاهی به این ابزار صفحه برش مرمریت می‌گویند. صفحه پودری و صفحه برش پودری، دیگر نام‌هایی است که برای این ابزار استفاده می‌شود. صفحه الماسه به‌کار برده شده روی استیل باعث شده تا الکتروپلیت‌ها ‌عمر طولانی داشته باشند.

برای خرید صفحه الکتروپلیت باید توجه داشته باشید که این ابزار در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. رایج‌ترین اندازه‌ها ‌شامل الکتروپلیت‌هایی با قطر 5/11، 18 و 23 هستند. در بازار انواع دیگری از الکتروپلیت‌ها ‌با نام الکتروپلیت انگشتی در اندازه‌های کوچک‌‌‌تر هم وجود دارند. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت الکتروپلیت فایتر مختلف شامل صفحه الکتروپلیت، تیغه الکتروپلیت، الکتروپلیت انگشتی و دیگر محصولات قالب ابزار می‌توانید به وب‌سایت boreshabzar.com مراجعه کنید.

 

 

الکتروپلیت چه کاربردی دارد؟ موارد استفاده از صفحات الکتروپلیت:

 

جدای از بحث خرید و قیمت الکتروپلیت فایتر، لازم است تا به کاربرد این ابزار در صنعت هم اشاره داشته باشیم. وجود صفحه الماسه در الکتروپلیت‌ها، باعث مقاومت و استحکام ویژه این ابزار شده‌است؛ از این‌رو الکتروپلیت برش و ساب سنگ در صنعت کاربرد زیادی دارد. خرید صفحه الکتروپلیت باعث تسهیل برش و ساب انواع سنگ می‌شود.

صفحه برش الکتروپلیت الماس طلایی 18 سانتی فایتر برای ساب و برش انواع سنگ‌های مرمریت، ماربل و تراورتن استفاده می‌شود. این مدل دیسک برش نسبت‌به صفحات فیبری مقاومت و طول عمر بالاتری دارد. الکتروپلیت الماس طلایی 18 سانتی فایتر از فلنج برخوردار است و به‌همین دلیل برای برش سنگ‌های ساختمانی نظیر مرمریت و تراورتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگام استفاده از الکتروپلیت نیازی به تعویض صفحه و تیغه الکتروپلیت وجود ندارد؛ از این‌رو می‌توان بدون تعویض صفحه به‌شکل همزمان روی سنگ تراورتن و مرمر برش انجام داد. وجود صفحه الماسه کمک کرده تا علاوه‌بر تیزبربودن، الکتروپلیت بعد از برش دچار لب‌پرشدگی یا حالت دندانه موشی نشود. نکته مهم در خرید صفحه الکتروپلیت این است که الکتروپلیت نباید برای برش سنگ گرانیت استفاده شود. در وب‌سایت برش ابزار می‌توانید قیمت و ویژگی‌های انواع صفحه الکتروپلیت و دیگر محصولات قالب ابزار را مشاهده کنید.

خرید قالب ابزار الکتروپلیت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در مجموعه برش ابزار فراهم شده است تا شما عزیزان خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

 

 

ویژگی‌های تیغه الماسه الکتروپلیت از برند فایتر fighter کدامند؟

 

در الکتروپلیت‌های فایتر از استیل ضدزنگ همراه با لایه الماسه‌‌ای سخت استفاده شده‌است. صفحات الکتروپلیت با سایز مینی یا همان 5/11 سانتی‌متری دارای 4 پیچ آلنی هستند. صفحات با سایز 23 و 18 سانتی‌متری هم 8 عدد پیچ آلنی دارند. وجود صفحاتی با 8 عدد پیچ کمک کرده تا این ابزار نسبت‌به نمونه‌های دارای 6 پیچ، لرزش کمتری داشته باشند. هنگام خرید صفحه الکتروپلیت توجه داشته باشید که هر سه مدل سایز دارای فلنج هستند که باعث راحتی نصب تیغه روی انواع دستگاه‌های فرز می‌شود؛ البته وجود فلنج باعث می‌شود تا الکتروپلیت‌ها نسبت‌به نمونه‌های بدون فلنج قیمت بیشتری هم داشته باشند.

از سایز مینی یا تیغه با اندازه 115 میلی‌متر، بیشتر روی فرز مینی استفاده می‌شود. مدل‌های متوسط و بزرگ هم مناسب دستگاه‌های فرز با سایز بزرگ‌‌‌تر هستند. هرکدام از تیغه‌ها ‌دارای ماکزیمم سرعت دوران مجاز هستند که هنگام کار با آن‌ها ‌باید به این سرعت توجه داشته باشید. بهتر است هنگام استفاده از الکتروپلیت‌ها ‌از سرعتی بالاتر از حد مجاز استفاده نکنید. بیشتر سرعت در مدل مینی این صفحات 13300 دور بر دقیقه، در مدل متوسط 8500 دور بر دقیقه و در مدل بزرگ 6600 دور بر دقیقه است.

از آنجایی که برند فایتر این روزها ضمام‌دار قالب ابزار های موجود در بازار میباشد، لذا خرید الکتروپلیت فایتر، یک خرید هوشمند در پروسه خرید الکتروپلیت میباشد.

خرید تیغه الکتروپلیت

 

نکات مهم که قبل از خرید صفحه الکتروپلیت باید بدانید

 

نکات مهمی درباره خرید صفحات الکتروپلیت وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید؛ توجه به این نکات کمک می‌کند تا هزینه‌‌ای معقول را در قبال خرید محصول باکیفیت پرداخت کنید. در ادامه به نکاتی مهم برای خرید انواع صفحات الکتروپلیت اشاره خواهیم کرد.

•    همانطور که اشاره کردیم، الکتروپلیت‌ها ‌در سایزهای مختلفی عرضه می‌شوند؛ بنابراین، باید متناسب با نوع نیاز خود سایز مناسبی را خریداری کنید.

•    برند تولیدکننده محصول، همیشه تاثیر زیادی روی کیفیت و قیمت نهایی ابزار می‌گذارد. برند فایتر Fighter یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که محبوبیت زیادی بین استادکاران دارد. استفاده از مواد اولیه مرغوب، به‌کارگیری بهترین تکنولوژی و تجهیزات و قیمت مقرون‌به‌صرفه محصولات برند جی‌ام‌تی باعث شده تا این برند در میان کاربران محبوب باشد. با یکبار خرید از محصولات این برند تا مدت زیادی می‌توانید بدون افت کیفیت از محصولات مورد نظر استفاده کنید.

•    هنگام خرید صفحه الکتروپلیت به وجود فلنج در آن‌ها ‌دقت کنید. وجود فلنج در الکتروپلیت‌ها ‌کمک می‌کند تا صفحات روی دستگاه‌های فرز آسان‌‌‌تر نصب شوند؛ به‌همین دلیل، الکتروپلیت‌های دارای فلنج دارای قیمت بیشتری هستند.

•    بهتر است الکتروپلیت‌ها را برای برش سنگ‌های گرانیتی استفاده نکنید. قبل از هر اقدامی راجع‌به نیاز خود تحقیق کرده و سپس اقدام کنید. 

خرید قالب ابزار فایتر Fighter

 

 

کلام آخر راجع به خرید الکتروپلیت

 

خرید صفحات الکتروپلیت فایتر کمک می‌کند تا میزان خسارت هنگام برش به حداقل میزان ممکن برسد. صفحات الکتروپلیت برند فایتر fighter پوشیده شده از الماس هستند؛ به‌همین دلیل، مقاومت بالایی هنگام برش داشته و حالت دندانه موشی در آن‌ها ‌ایجاد نمی‌شود؛ علاوه‌بر این، صفحات الکتروپلیت fighter را می‌توان برای برش و ساب انواع متفاوتی از سنگ‌ها ‌استفاده کرد. انواع الکتروپلیت برش و ساب سنگ را می‌توانید از مجموعه برش ابزار خریداری کنید. این مجموعه به‌عنوان بهترین فروشگاه خرید الکتروپلیت فایتر در ایران شناخته می‌شود. توصیه می‌کنیم قبل از خرید صفحه الکتروپلیت به وب‌سایت مجموعه برش ابزار به آدرس boreshabzar.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت انواع الکتروپلیت‌ها ‌با ویژگی‌های مختلف و قیمت روز در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند. بدین ترتیب می‌توانید خریدی متناسب با نیاز و بودجه خود داشته باشید و هزینه‌های پروژه خود را بهتر مدیریت کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها