|

با انواع دستگاه استرچ پالت آشنا شوید

با انواع دستگاه استرچ پالت آشنا شوید

استرچ پالت از تجهیزات مورد نیاز برای بسته‌ بندی انواع محصولات محسوب می‌ شود که شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود یکی از مدل های آن (دروازه ای، صفحه گردان، مرغکدار و...) را برای خرید انتخاب کنید. انتخاب این نوع از تجهیزات بسته بندی کمک می کند تا شما بتوانید محصولات تولیدی خود را بدون آسیب دیدن سالم به دست مصرف کنندگان برسانید.

مسئله ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید نایلون شیرینگ را با توجه به وزن محصول خود انتخاب کنید تا حین جابجایی و انتقال به انبار با مشکل روبرو نشوید. طراحی انتخاب شده برای هر یک از مدل ها به گونه ای می باشد که بتوانید ظرفیت مناسبی را برای بسته بندی داشته باشید.

اگر قصد خرید دستگاه استرچ پالت را دارید در این بخش به معرفی انواع دستگاه استرچ می پردازیم تا بتوانید مدل مناسبی را برای خرید با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب کنید.

دستگاه استرچ پالت چیست؟

انتخاب دستگاه استرچ پالت مختص صنف خاصی نیست و شما می توانید در صنایع مختلف اعم از صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، جعبه سازی و کارتن سازی، کارگاه ها، سوله های صنعتی و... از این دستگاه استفاده کنید.

با توجه به این که استرج پالت پوشش مناسبی برای محافظت از محصولات در برابر آسیب‌ ها می باشد وجود ویژگی هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم از ویژگی های خرید این دستگاه محسوب می شود.

  • در نظر گرفتن متراژ‌ و عرض استاندارد جهت استفاده در صنایع مختلف

  • میزان کشسانی بالایی در برابر پاره شدن حین کشش دارند.

  • ایجاد پیچش منظم در رول‌ ها

  • میزان مقاومت بسته بندی در برابر گرما و امواج خورشید، برخورد اجسام نوک تیز و پاره شدن بالا می باشد.

  • داشتن قابلیت ضد الکتریسیته ساکن جهت جلوگیری از جذب گرد و خاک و پرز بر روی بسته‌ ها

آشنایی با انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان    

استرچ پالت صفحه گردان بسته بندی محصولاتی که دارای وزنی معادل با ۱ الی ۳ تن می باشند را برای شما راحت تر می کند. هزینه ی اولیه ی در نظر گرفته شده برای این دستگاه به نسبت مدل دروازه ای کمتر می باشد.

مورد مهمی که باید به آن توجه ی ویژه ای داشته باشید این است که در صورتی که راننده لیفتراک دقت کافی نداشته باشد و میزان فشار وارده بر روی صفحه گردان بیش از حد مجاز باشد عمر دستگاه مفید دستکاه کاهش پیدا می کند.

دستگاه استرچ پالت دروازه ای    

طراحی انتخاب شده برای ساخت استرچ پالت دروازه ای به گونه ای می باشد که هیچ گونه محدودیتی در مورد وزن محصولات ندارد و بسته بندی هر محصول با هر وزنی را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.

میانگین سرعت بسته بندی استرچ پالت دکل گردان ۲۵ عدد در ساعت می باشد.

این دستگاه به عنوان یک دروازه قابل حرکت نصب می‌ شود و بازوهایی دارد که به پشت پالت ها چسبانده می‌ شوند. این بازوها می ‌توانند به طور اتوماتیک یا دستی باز و بسته شوند.

دستگاه استرچ پالت مرغکدار     

استرچ پالت مرغکدار سلفون پیچی محصولاتی که از نظر وزنی سنگین و ارتفاع زیادی دارند را برای شما انجام می دهد.

عملکرد این دستگاه همانند دیگر مدل ها می باشد ولی با این تفاوت که در طراحی این مدل یک بخش نگهدارنده (مرغک نگهدارنده) در نظر گرفته شده است تا به حفظ تعادل کمک کند.

وجود ویژگی هایی مانند کنترل سرعت صفحه گردان، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، تنظیم ارتفاع استرچ برای کالاهای مختلف، تنظیم ارتفاع مرغک، تنظیم تعداد لایه های استرچ بر روی محصول، مکث نایلون استرچ در بخش بالا و پایینی آن کمک می کند تا شما بتوانید بسته بندی محصولات را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی    

استرچ پالت فرودگاهی با سلفون پیچی بسته های کوچک، ساک، چمدان، بسته های فرودگاهی را در ترمینال ها، فروگاه ها، باربری ها و... کمک می کنند تا حین جابجایی با مشکل روبرو نشوید و وسایلی که در داخل چمدان قرار داده شده است آسیب نبینند.

نوع برق مصرفی این دستگاه از نوع برق شهری 200 ولت می باشد و می توان در ابعاد استاندارد و سفارشی آن را برای خرید سفارش دهید.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه استرچ پالت به وب سایت شیرزاد ماشین البرز سر بزنید.

فیلم استرچ چیست؟

سلفون هایی که قرار است برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار بگیرند نایلون استرچ می باشند. این نایلون ها به خاطر این که خاصیت کشسانی فوق العاده ای دارند بسته بندی را راحت تر می کنند. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر چقدر ضریب کشش بیشتر باشد، استحکام بسته بندی ها بالاتر می رود.

نایلون های استرچ در مدل های مختلف (یک لایه تا پنج لایه) تولید می شوند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

انتخاب نایلون استرچ مناسب کمک می کند تا محصولات تولیدی خود را به واسطه ی قرار دادن بر روی پالت توسط لیفتراک بدون مشکل جابجا کنید. قرارگیری این محصولات بر روی پالت ها به این خاطر می باشد که بتوانید از محصولات تولیدی محافظت کنند.

خرید دستگاه استرچ پالت از شیرزاد ماشین البرز

با توجه به این که دستگاه پالت پیچ در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند برای این که مطمئن باشید دستگاهی که برای خرید انتخاب می کنید عملکرد درستی دارد باید خرید خود را از مجموعه ای انجام دهید که محصولات باکیفیتی را برای خرید روانه ی بازار می کند.

شیرزاد ماشین البرز در این زمینه به خاطر به کارگیری قطعات و تجهیزات مناسب توانسته است دستگاه های استرچ را با قیمت مناسب برای فروش به بازار عرضه کند. برای دریافت اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از مدل های استرچ پالت کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و بعد از اعلام مشخصات دستگاه مد نظر خود نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.

جهت مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ تماس بگیرید.  

منبع: https://stretch-pallet.com/

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها