|

بهترین چاپخانه چاپ کاتالوگ و فاکتور در کشور

آشنایی با یکی از بهترین چاپخانه های تخصصی چاپ افست در شهر تهران و سرتاسر ایران

بهترین چاپخانه چاپ کاتالوگ و فاکتور در کشور

انتخاب چاپخانه برای چاپ کاتالوگ، فاکتور یا سایر محصولات چاپی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان است. کاتالوگ یکی از مهم‌ترین ابزارهای چاپی برای بازاریابی و معرفی محصولات به مشتریان است. به همین خاطر باید طراحی اصولی داشته باشد تا توجه مخاطبان را جلب کند و با کیفیت بالا چاپ شود تا اعتبار و حرفه‌ای بودن برند را به مشتریان نشان دهد. فاکتور هم به‌صورت مستقیم با حسابداری و بخش مالی کسب‌وکارها در ارتباط است و باید با جزئیات درست چاپ شود تا داده‌های مالی را به‌درستی ثبت کند.

مجموعه فرتاک به‌صورت تخصصی در زمینه چاپ ابزارهای چاپی تبلیغاتی، سازمانی و برندینگ فعالیت دارد. این مجموعه خدمات چاپ فاکتورهای رسمی و غیررسمی و چاپ انواع کاتالوگ در ابعاد و تعداد صفحه‌های گوناگون فعالیت دارد و این خدمات را با کیفیت بالایی به مشتریان ارائه می‌دهد. در این گزارش ابتدا درباره خدمات فرتاک صحبت می‌کنیم و سپس به نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ و فاکتور می‌پردازیم تا با توجه به این موارد بتوانید یک محصول باکیفیت را تشخیص دهید.

 

چرا  چاپ فرتاک بهترین انتخاب است؟

فرتاک سابقه‌ای طولانی در زمینه چاپ دارد و نمونه‌کارهای بسیاری را چاپ کرده است. بنابراین به‌خوبی می‌تواند برای کسب‌وکار شما نیازسنجی انجام دهد و محصولی متناسب با آن برای شما چاپ کند. چاپخانه فرتاک با حرفه‌ای‌ترین طراح‌های گرافیک برای طراحی محصولات مورد نیاز مشتریان همکاری می‌کند تا بهترین نتیجه را به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه از باکیفیت‌ترین متریال و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپی برای چاپ استفاده می‌کند تا طرح‌های چاپ‌شده بیشترین شباهت را به طرح‌های موجود در مانیتور داشته باشد.

چاپخانه فرتاک از دستگاه‌های چاپ آفست برای محصولات خود بهره‌ می‌برد. آفست هم کیفیت بهتری در نتایج دارد و هم در تیراژ بالا، کار را با سرعت بالاتر آماده می‌کند. چاپ آفست در تعداد رنگ‌های مختلف انجام می‌شود و امکان چاپ انواع محصولات تک‌رنگ و چندرنگ را دارد.

مزیت دیگر چاپخانه فرتاک قیمت مناسب محصولات است. این مجموعه اغلب سفارش‌های عمده را پردازش می‌کند. به‌همین خاطر کاغذ و سایر متریال مورد نیاز برای تولید را به‌صورت عمده تأمین می‌کند و هزینه تمام‌شده را کاهش می‌دهد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سفارش عمده چاپ کاتالوگ یا فاکتور برای شما نیز صرفه اقتصادی دارد. در تیراژ بالا، هزینه تمام‌شده هر محصول کم‌تر خواهد بود.

سرعت بالای کار و ارائه خدمات چاپ در تهران و سایر شهرهای ایران از دیگر مزیت‌های رقابتی فرتاک است. اغلب سفارشات فرتاک در کم‌تر از دو هفته کاری آماده تحویل می‌شوند سفارش‌های تهران در همان روز برای مشتریان ارسال می‌شود و به‌دستشان می‌رسد. سفارشات شهرهای دیگر نیز از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شود و بعد از ۳ الی ۵ روز کاری به مشتریان تحویل می‌شود. دقت داشته باشید که این زمان‌ها مربوط به سفارشات معمولی فرتاک هستند و سفارشات فوری سریع‌تر آماده می‌شوند.

نکات مهم برای چاپ کاتالوگ

کاتالوگ‌ها انواع گوناگونی دارند، اما هدف مشترک بین همه آن‌ها معرفی محصولات به مشتریان است. کاتالوگ‌های تبلیغاتی معمولا در اندازه‌های کوچک‌تر و با اطلاعات مختصر و مفید چاپ می‌شوند، اما کاتالوگ‌های صنعتی بزرگ‌تر هستند، تعداد صفحه‌های بیشتری دارند و تمام جزئیات درباره محصول در آن‌ها توضیح داده شده است. پس اولین گام برای چاپ کاتالوگ مناسب این است که نوع آن را مشخص کنید و محتوایی مناسب برای کاتالوگ تولید کنید. دقت داشته باشید که محتوای کاتالوگ باید ترکیب مناسبی از عکس، متن و طرح‌های گرافیکی باشد. استفاده بیش از اندازه از هرکدام از این عناصر روی ظاهر و بازدهی کاتالوگ مورد نظر شما تأثیر منفی خواهد داشت.

سایر نکاتی که برای چاپ کاتالوگ حرفه‌ای باید به آن توجه داشته باشید، عبارتند از:

  • در کاتالوگ از عکس‌های واقعی محصولات استفاده کنید. عکس‌های آماده و جورنالی اعتماد مشتریان را جلب نمی‌کند. با عکاسی صنعتی می‌توانید عکس‌های باکیفیتی از محصولات خود بگیرید.

  • متن کاتالوگ باید با همکاری بین کپی‌رایتر و فرد متخصص در حوزه محصول مورد نظر نوشته شود تا هم قابل درک باشد و مخاطب را جذب کند و هم اطلاعات کاربردی و تخصصی در اختیار مخاطب قرار دهد.

  • چاپ کاتالوگ به‌روش آفست کیفیت بالاتری دارد و بهترین روش برای چاپ این محصول است.

نکات مهم برای چاپ فاکتور

طراحی گرافیکی فاکتور به اندازه محصولات دیگری چون کاتالوگ یا پوستر اهمیت ندارد؛ اما اگر از سربرگ برند برای چاپ این محصول استفاده شود، حرفه‌ای‌تر جلوه می‌کند و در نظر مشتری اعتبار بیشتری خواهد داشت. آنچه در چاپ فاکتور مورد توجه قرار می‌گیرد، اطلاعات است.

فاکتورها انواع مختلفی دارند، اما در حالت کلی به دو دسته رسمی و غیررسمی تقسیم می‌شوند. فاکتورهای رسمی کد مشخص و شماره‌ای دارند که با دستگاه ملخی در قسمت بالایی آن‌ها چاپ می‌شود. این فاکتورها اعتبار بیشتری دارند و برای امور قضایی و مالیاتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. فاکتورهای غیررسمی فقط برای ثبت خریدها بین خریدار و فروشنده مورد استفاده قرار می‌گیرند و ارزش قضایی و مالیاتی ندارد.

برای چاپ فاکتور باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • کاغذهای کاربن‌لس و تحریر بهترین انتخاب برای چاپ فاکتور هستند. اگر فاکتور چند نسخه‌ای باشد، با کاغذ کاربن‌لس به‌راحتی می‌توان یک‌بار یادداشت کرد و اطلاعات روی چند نسخه چاپ شود؛ اما در فاکتورهای چند نسخه‌ای که با کاغذ تحریر چاپ می‌شوند، به استفاده از کاربن نیاز است.

  • اطلاعات درخواستی روی فاکتور باید دقیق باشد. در فاکتورهای رسمی اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی و حقوقی مانند نام، آدرس، شماره ملی و کدهای حقوقی باید ثبت شود.

  • فاکتور باید بدون غلط املایی باشد.

چطور سفارش خود را در فرتاک ثبت کنیم؟

برای ثبت سفارش در چاپ فرتاک می‌توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید. در سایت چاپخانه فرتاک خدمات مختلف مجموعه درج شده است و نمونه کارها در هر زمینه نیز وجود دارد. روش اول برای ثبت سفارش در فرتاک، اینترنتی است. برای این کار بعد از ورود به‌ سایت، وارد صفحه محصول مورد نظرتان شوید و ویژگی‌های آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب ویژگی‌ها، هزینه سفارش نمایش داده می‌شود. با کلیک روی صدور پیش‌فاکتور و ورود اطلاعات تماس، سفارشات شما ثبت می‌شود. برای ثبت سفارش تلفنی نیز می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت با کارشناسان فرتاک تماس بگیرید و سفارش بدهید. در صورت نیاز به طراحی کاتالوگ می‌توانید به‌صورت تلفنی با کارشناسان فرتاک هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها