|

خرید هدیه عید نوروز (معرفی بهترین پک های نوروزی 1403)

«بهترین هدیه نوروزی»، عبارتی است که به توصیف ویژگی‌های بهترین پک‌های نوروزی ۱۴۰۳ می‌پردازد. خرید هدیه عید نوروز، حرکتی نمادین است که معنای عمیقی از قدردانی، محبت و خاص بودن را در قلب و روح مخاطب به وجود می‌آورد و چیزی بیشتر از یک هدیه برای او به شمار می‌رود. از همین حالا کادوهای شیک و زیبا، مفید و کاربردی، مرغوب و با کیفیت را برای مشتریان و کارمندان خود خریداری کنید و به لطف این رسم زیبا از مزایا و امتیازات آن بهره‌مند شوید.

خرید هدیه عید نوروز (معرفی بهترین پک های نوروزی 1403)

ویژگی‌های بهترین پک‌های نوروزی ۱۴۰۳

هدیه عید نوروز امسال چیزی فراتر از هدیه‌های معمولی تبلیغاتی است که بسیاری از سازمان‌ها به کارمندان و مشتریان خود می‌دهند. ترکیبی از محصولات به روز و پرطرف‌دار مانند خوراکی‌ها و خوردنی‌های دلپذیر (آجیل و شیرینی) با تم بهاری و شادی بخش، محصولات فانتزی و دیجیتالی پرمصرف که همه دوست دارند یکی از آنها برای خود بخرند و استفاده کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین هدایای نوروزی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 ۱- طراحی شیک و مورد پسند مشتری

 وقتی صحبت از خرید کادوی نوروز به میان می‌آید، شکل و شمایل هدیه اولین چیزی است که نظر بیننده را جلب می‌کند؛ به همین دلیل معمولاً ظاهر هدایای تبلیغاتی به لحاظ طراحی و بسته‌بندی کاملاً خلاقانه، نوآورانه و به روز هستند؛ یعنی مورد پسند مشتریان و مخاطبان مهیا می‌شوند.

هفت سین( ظرف پذیرایی چوبی به شکل حرف سین)

 

هدیه نوروزی

هفت‌سین را به نشانه سلامتی، نوزایی، فراوانی، شکیبایی و زیبایی، به کمک بسته «سین» بچینید و سال جدید را جشن بگیرید. این بسته اختصاصی برای نوروز طراحی شده و شامل کاسه‌های مسی است که داخل آن‌ها را می‌توانید با چیزهای دیگر مثل خوراکی پر کنید.

محتویات بسته:

  •       یک عدد ظرف چوبی با طرح حرف سین
  •       سه عدد آجیل‌خوری مینیاتوری مسی
  •       بسته‌بندی مقوایی

 ۲- قیمت بسیار مناسب

هدایای تبلیغاتی نوروز از جمله هدایای سازمانی است که بسیاری از اداره‌ها، شرکت‌های دولتی و غیر دولتی، بانک‌ها و غیره، هر سال باید به مشتریان و کارمندان خود پیشکش کنند. معمولاً تعداد این سفارشات بسیار بالاست؛ بنابراین باید اقلامی را خریداری کنند که به لحاظ قیمتی مناسب و مقرون به صرفه محاسبه شود. بهترین فروشگاه‌های تبلیغاتی این موضوع را در نظر می‌گیرند و طیف وسیعی از انواع هدایای نوروزی را با مطابق با بودجه‌های مختلف در دسترس خریداران قرار می‌دهند.

 3- مرغوبیت و کیفیت هدیه تبلیغاتی

هدیه نوروزی مرغوب،با دوام است و عمر مفیدی دارد. دریافت کننده هدیه به خوبی درک می‌کند که هدیه دهنده برای او اهمیت قائل شده است و این موضوع از نظر معنوی بسیار ارزشمند است. یکی از ارکان تحکیم روابط تجاری، همکاری، دوستی و غیره این است که دو طرف یک رابطه در تجارت یا سازمان، بدانند مهم و خاص به نظر می رسند و لذا هدیه با کیفیت نشان دهنده سخاوت، اصالت و اعتبار کسی است که هدیه می‌دهد.

به عنوان مثال، نقش، وظایف و مسئولیت‌های یک مدیر از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین دلیل باید به طور شایسته‌ای از آنان قدردانی شود. هدایای مدیریتی، محصولاتی خاص برای مدیران در سطوح مختلف سازمانی هستند و به طور مؤثری رضایت و خشنودی مدیران را جلب می‌کنند.

کلاویه (بسته آرامش با موسیقی و نوشیدنی)

پک هدیه عید نوروز

با کلاویه‌ها، سمفونی بهار را بنوازید! این سمفونی حس تازگی و شادی بهار را زنده می‌کند. «کلاویه» ۹بسته مقوایی به شکل کلاویه‌های پیانو دارد که شامل ۷ نوع دمنوش، یک عدد فرنچ‌پرس و یک پایه‌ نگهدارنده‌ گوشی تلفن همراه است. دمنوش‌ها طعم‌های مختلفی دارند و می‌توانید بسته به ذائقه خود، آن‌ها را با هم ترکیب کنید. 

  • یک عدد فرنچ پرس
  • یک عدد آمپلی‌فایر چوبی (پایه نگهدارنده گوشی همراه)
  • ۷ نوع دمنوش آرامش‌بخش
  • بسته‌بندی مقوایی

مزایای بهترین پک‌های نوروزی 1403

 با توجه به ویژگی‌های مذکور می‌توان گفت هدایای تبلیغاتی برای هدیه دهنده و دریافت کننده آن امتیازات زیادی به همراه دارند. مثلاً شناخت از برندهای جدید را در بازار و میان مشتریان بالقوه تقویت می‌کنند یا اینکه وفاداری، روحیه، انگیزه و بهره وری کارکنان را به طور چشمگیری بالا می برند. مزایا و امتیازات هدیه نوروزی به شرح زیر است:

 1- شناخت و آگاهی از برند

همان‌طور که می‌دانید برند و نام و نشان تجاری، سفیر نمادین یک کسب و کار است.هدایای تبلیغاتی با اینکه کوچک و کم هزینه هستند؛ مانند یک آگهی‌نما عمل می‌کنند. از طرفی پک‌های نوروزی نیز با توجه به حجم بالای سفارش برای گروه‌های زیادی از مشتریان طراحی شده‌اند. به این صورت پتانسیل عملکرد هدایای تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر، به طور قابل توجهی چند برابر می‌شود. وقتی تعداد زیادی از مشتریان هدایای تبلیغاتی نوروزی را مصرف می‌کنند، آنها به نوعی نماینده فروش به شمار می‌روند و تجربیات، احساسات، نظریات و دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

 ۲- افزایش وفاداری مشتریان فعلی

 هزینه‌های دستیابی به مشتریان جدید پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی است. به این معنی که مشتریان قدیمی و فعلیتان را باید با چنگ و دندان راضی نگه دارید. مناسبت‌هایی مانند عید نوروز، روز تولد، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و غیره مجالی برای ایجاد روابط حسنه با مشتریان است و نسبت به سایر روش‌های تبلیغات و بازاریابی هزینه کمتری دارد؛ اما نتایج آن قابل توجه است.

 3- دستیابی به مشتریان جدید و فروش بیشتر

پیداکردن مشتریان جدید یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی و تبلیغات است و هدایای تبلیغاتی و هدایای شرکتی پایه ثابت این موضوع هستند. به‌عنوان مثال اگر با واسطه‌ها و افراد زیادی در زنجیره تأمین مراوده دارید، آنها به طیف وسیعی از مشتریان حتی به صورت مویرگی دسترسی دارند و می‌توانند محصولات و خدمات شما را معرفی کنند، پس از چنین فرصتی غافل نشوید.

بهترین هدایای نوروزی 1403 را در بهترین فروشگاه‌های تبلیغاتی پیدا می‌کنید. فروشگاه‌های معتبری همچون آراهنر وجود دارند که طیف وسیعی از انواع هدیه نوروزی با تم چشم‌نواز بهاری و همچنین با در نظر گرفتن مواردی نظیر بودجه مشتریان، سلیقه و ترجیحات آنان و سایر موارد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کاربران و خریداران خود عرضه می‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها