|

اینسرت تراشکاری ورتکس VERTEX

الماس‌های تراشکاری یا همان اینسرا میباشد که ابزاری برای تراش و براده برداری از روی سطوح مختلف فلزی هستند که دارای تنوع بسیار زیادی هستند که این تنوع شامل شکل هندسی، ابعاد و آلیاژ آنها می‌شود.

اینسرت تراشکاری ورتکس VERTEX

اینسرت تراشکاری ورتکس VERTEX

 

 اینسرت های ورتکس  در واقع مدل ارتقاع یافته تیغچه‌های تراشکاری هستند که برای استفاده از انها دیگر نیازی به تیز کردن نخواهید داشت و به راحتی قابل تعویض هستند. شرکت معرف ابزار با مدیریت مهندس صفری بعنوان نماینده انحصاری ابزار ورتکس تایوان با نام تجاری VERTEX واردکننده مستقیم و انحصاری برند اینسرت تراشکاری ورتکس تایوان است .

گرید اینسرت تراشکاری ورتکس

 برند ورتکس VERTEX محصول کشور کره می باشد که طبق استاندارد صنایع این کشور تولید شده است. قابلیت های کیفی محصولات ورتکس اهم از انواع اینسرت تراشکاری نه تنها در انتخاب متریال و ترکیبات شیمیایی مناسب در فراوری این محصولات بلکه در تکنولوژی بالای این برند کره ای در افزایش قابلیت های کیفی از جمله سختی سطحی محصولات تحت عملیات سخت کاری حرارتی می باشد. از ویژگی‌های بسیار مهم یک الماس جنس و آلیاژ به کار رفته در آن است که تعیین می‌کند یک الماس برای تراش چه فلزی مناسب است. اینسرت‌ها از معمولا از جنس تنگستن کارباید با میزان سختی متفاوت و سرمت‌ها که ترکیبی از سرامیک‌ها با فلزاتی مانند آهن، کروم، تیتانیوم و نیکل هستند ساخته می‌شوند. اینسرت‌های سرامیکی معمولا برای تراش فلزات سخت مانند استیل ضد زنگ استفاده می‌شوند که قیمت آنها به مراتب از اینسرت های کاربایدی معمولی بالا‌تر است.

نمایندگی رسمی اینسرت تراشکاری ورتکس ایران

از آنجا که برند ورتکس یک برند شناخته شده در سطح بین المللی میباشد ، و درایران و در صنعت ایران دارای جایگاه و اعتبار بالایی میباشد، شرکت معرف ازار بعنوان تنها نمایند رسمی ورتکس ایران توانسته تقاضا و خدمات فروش و گارانتی محصولات و ابزار ورتکس را بعمل آورد.

دیچیتال مارکتینگ نانوتجارت

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها