|

معرفی دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها و موتور برق‌ها انواع مختلفی دارند. همچنین آنها در بسیاری از صنایع و کسب و کارها کاربرد دارند.

معرفی دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها و موتور برق‌ها انواع مختلفی دارند. همچنین آنها در بسیاری از صنایع و کسب و کارها کاربرد دارند. تقریبا می‌توان گفت بسیاری از صنایع به دیزل ژنراتور و موتور برق وابسته است. در ادامه این مطلب به بررسی دیزل ژنراتور ولووپنتا، دیزل ژنراتور چینی و موتور برق می‌پردازیم با ما همراه باشید.

دیزل ژنراتور ولووپنتا

دیزل ژنراتور موتور پنتا ولوو بیش از 100 سال تجربه صنعتی را به ارمغان می آورد و این شرکت پیشرو در فناوری دیزل در سراسر جهان است. دیزل ژنراتور ولووپنتا با عضویت در گروه ولوو از انبوهی از تجربه مشترک، سیستم ها و دانش فنی بهره می‌برند. انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی توسط گروه ولوو مشهور هستند. در ادامه به بررسی یکی از مدل‌های دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان مثال برای آشنایی بهتر با محصولات ولووپنتا می‌پردازیم.

TWD1643GE یک دیزل ژنراتور ولوو پنتا قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است که بر اساس طراحی شش خطی قابل اعتماد ساخته شده است. این دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای آسان‌ترین، سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نصب طراحی شده است. این دیزل ژنراتور به خوبی متعادل است تا برای بدون لرزش با سطح سر و صدای کم عملکرد خود را انجام دهد.  برای حفظ دمای کار کنترل شده در سیلندرها و محفظه‌های احتراق، موتور مجهز به خنک کننده پیستونی است. دیزل ژنراتور ولوو پنتا TWD1643GE همچنین با آستر سیلندر قابل تعویض و راهنماهای سوپاپ برای اطمینان از حداکثر دوام و عمر مفید موتور تعبیه شده است.

تکنولوژی پیشرفته، سیستم تزریق و شارژ با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می‌کند. TWD1643GE دارای گواهینامه EPA است.

دیزل ژنراتور چینی

دیزل ژنراتورهای چینی GF با موتور چینی کار می‌کنند. مجموعه‌های دیزل ژنراتور نوع باز دارای خنک کننده آب هستند. دیزل ژنراتور چینی دارای یک محفظه آکوستیک کنترل نویز هستند. آنها دارای کیفیت عالی و طول عمر بالایی هستند. کل سطح سازه با یک درمان ضد آب و هوا و ضد خوردگی محافظت می شود. علاوه بر این، دیزل ژنراتور چینی دارای یک پوشش پودری پلی استر خالص است که جریان هوا را برای انتشار افزایش می‌دهد و همچنین تهویه را با تمام کاربردها افزایش می‌دهد. به لطف این ویژگی‌ها، دیزل ژنراتور چینی عملکرد بالایی را در شرایط مختلف ارائه می‌دهد.

دیزل ژنراتور چینی طراحی فشرده و نیاز به سوخت پایینی دارند. دارای گاورنر مکانیکی یا الکتریکی با قابلیت تنظیم سرعت حساس هستند. آنها قابلیت اطمینان بالا، سهولت تعمیر و نگهداری و ساعات کار طولانی و بدون وقفه را ارائه می دهند. دیزل ژنراتور چینی یک شبکه خدمات جهانی دارند که خدمات قابل اعتماد را تضمین می‌کند.

دیزل ژنراتور چینی طیف گسترده ای از اتصالات پیچ و مهره ای را برای گسترش سیستم ارائه می دهند که در کارخانه طراحی و آزمایش شده اند. نصب و راه اندازی با انتخاب بسته بندی انعطاف پذیر ساده و مقرون به صرفه است.  تمام موتورهای دیزلی موتورهای احتراق داخلی هستند. برخلاف موتور بنزینی، موتور دیزلی از احتراق تراکمی استفاده می‌کند. سوخت تحت فشار و دمای زیاد گاز فشرده‌ای که حاوی اکسیژن است مشتعل می‌شود. فراتر از احتراق موتور، انواع مختلفی از دیزل ژنراتورها وجود دارد.

هوا خنک یا آب خنک کننده

دیزل ژنراتورهای هوا خنک از گردش هوا برای کاهش دمای مجموعه ژنراتور استفاده می کنند. بسیاری از ژنراتورهای قابل حمل و ژنراتورهای آماده به کار کوچک از خنک کننده هوا استفاده می کنند.

دیزل ژنراتورهای خنک شونده با آی از رادیاتور و پمپ آب برای پایین نگه داشتن دمای داخلی به اندازه کافی استفاده می کنند. بیشتر ژنراتورهای بزرگتر با مایع خنک می شوند. سیستم‌های خنک کننده مایع هزینه بیشتری نسبت به خنک کننده هوا دارند، اما بادوام تر و قدرتمندتر هستند.

تک فاز یا سه فاز

منازل مسکونی معمولا دارای برق تک فاز هستند. مکان‌های تجاری و صنعتی اغلب دارای منبع تغذیه سه فاز هستند. منبع تغذیه سه فاز می‌تواند بار بیشتری را تحمل کند. همچنین قدرت ثابت تری را ارائه می‌دهد.

مزایای دیزل ژنراتور

یک دیزل ژنراتور در مقایسه با ژنراتورهایی که با بنزین، پروپان یا گاز طبیعی کار میکنند مزایای زیادی دارد. دیزل ژنراتورها کارآمد، قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند.

راندمان سوخت

دیزل می‌تواند تا حدودی گرانتر از بنزین معمولی باشد، اما شما در هر گالن قدرت بیشتری دریافت می‌کنید. دیزل ژنراتورها سوخت کمتری نسبت به ژنراتورهای بنزینی یا گاز طبیعی می سوزانند. هزینه سوخت در هر کیلووات ساعت کمتر است.

گاز طبیعی ارزان تر از گازوئیل است، اما یک ژنراتور گاز طبیعی هزینه بیشتری دارد. راندمان سوخت دیزل و هزینه سرمایه کمتر، دیزل ژنراتور قابل حمل را به انتخاب بهتری نسبت به سایر انواع سوخت تبدیل می‌کند. قدرت بیشتری تولید می‌کند اما سوخت کمتری مصرف می‌کند.

ایمنی

دیزل ژنراتورها با فشرده سازی شروع به کار می‌کنند نه با جرقه. هنگام راه اندازی ژنراتور از خطر انفجار جلوگیری می‌شود.

گازوئیل نسبت به سایر منابع سوخت مانند بنزین یا گاز طبیعی کمتر قابل اشتعال است. از آنجایی که گازوئیل سوخت کارآمدتری است، نیازی به سوخت گیری مجدد ژنراتور ندارید. شما خطر نشت و تصادفات را کاهش می‌دهید.

منبع تغذیه پیوسته

دیزل ژنراتورها بسیار قابل اعتماد هستند. آنها محکم و مقاوم هستند. در صورت نیاز می‌توانند برای مدت طولانی کار کنند. در واقع، آنها می‌توانند بیشتر از انواع دیگر ژنراتورها کار کنند. آنها همچنین بار قدرت بزرگتری را تحمل می‌کنند.

موتور برق

موتور برق‌ها را می‌توان در بسیاری از لوازم روزانه و همچنین در صنایع بزرگ پیدا کرد؛ اما هدف آنها چیست و چگونه کار می‌کنند؟ موتور برق‌ها در سراسر جهان، از سیستم‌های نوار نقاله و درب‌های اتوماتیک گرفته تا سیستم‌های برف پاک کن و حتی ماشین‌های بازی سرگرمی وجود دارند و برای عملکرد به آنها نیرو می‌دهند.

اساس کار موتور برق‌ها

در اصطلاح اولیه، موتور برق‌ها با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی کار می‌کنند. وقتی این اتفاق در یک میدان مغناطیسی می‌افتد، نیرویی ایجاد می‌شود که باعث چرخش شفت می‌شود. موتور برق‌ها می‌توانند با جریان متناوب یا نیروهای جریان مستقیم تغذیه شوند.

موتور برق‌ وسیله‌ای است که برای تبدیل الکتریسیته به انرژی مکانیکی در مقابل ژنراتور الکتریکی استفاده می‌شود. آنها با استفاده از اصول الکترومغناطیس عمل می‌کنند، که نشان می‌دهد وقتی یک جریان الکتریکی در یک میدان مغناطیسی وجود دارد، نیرو اعمال می‌شود.

خرید موتور برق از دیزل ژنراتور کاشانی

همه‌ی افراد برای خرید لوازم مورد نیاز برای خانه یا صنعت و کسب و کار خود در تلاش هستند تا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قطعه را خریداری کنند. شما با خرید از خرید موتور برق از دیزل ژنراتور کاشانی می‌توانید از کیفیت قطعه خود اطمینان داشته باشید. شرکت دیزل ژنراتور کاشانی با سایت www. kashanico.com به ارائه خدمات فروش انواع دیزل ژنراتور و موتور برق و خدمات پس از فروش آنها کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها