|

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ که همچنین به عنوان یک پمپ تقویت کننده شناخته می‌شود، سیستمی است که برای افزایش و تنظیم نرخ جریان از مخازن یا منابع شهری طراحی شده است.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ که همچنین به عنوان یک پمپ تقویت کننده شناخته می‌شود، سیستمی است که برای افزایش و تنظیم نرخ جریان از مخازن یا منابع شهری طراحی شده است. در این مقاله به بررسی سه بوستر پمپ پنتاکس، پمپ ایران و داب می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بوستر پمپ آب چیست و چگونه کار می‌کند؟

یک بوستر پمپ با فشار بر روی آب با استفاده از هوای فشرده کار می‌کند. هنگامی که شیر باز می‌شود، آب به بیرون فوران می‌کند و از طریق سیستم لوله کشی رانده می شود. در این زمان، فشار به حداکثر حد تنظیم شده رسیده و پمپ خاموش می‌شود.

آب به طور مداوم پمپاژ می‌شود در حالی که فشار به تدریج کاهش می‌یابد تا زمانی که به مقدار کم از پیش تنظیم شده برسد. سپس سوئیچ سیستم را دوباره راه اندازی می‌کند و چرخه ادامه می‌یابد. دلایل متعددی شما را به خرید بوستر پمپ سوق می‌دهد.

  1. فشار کم

کاهش قابل توجه فشار باعث می‍‌شود که شیرآلات به کندی کار کنند و این می‌تواند آزاردهنده باشد. دانستن فشاری آب بسیار مهم است. از نحوه کار کردن شیرهای آب می‌توان فهمید که فشار کم است یا زیاد. اگر فشار آنها کند هستند، پس شما مشکل فشار دارید. دقیق‌ترین راه فهمیدن فشار آب خرید گیج است.

  1. پاک کننده های استخر

درست است که پاک کننده‌های استخر وجود دارند که می‌توانند به طور مستقل کار کنند، و داشتن یکی از آنها بسیار مفید است. با این حال، آنها به یک بوستر پمپ جداگانه برای کارکرد بهتر و موثرتر نیاز دارند. مزایای داشتن یک بوستر پمپ بسیار زیاد است. بوستر پمپ علاوه بر افزایش سرعت جریان، می‌توانند فشار بالا را نیز تنظیم کنند.

بوستر پمپ پنتاکس

پنتاکس متعهد است که در زمان واقعی به نیازهای خاص بازارهای مختلف پاسخ دهد و توجه ویژه ای به پیشرفت فناوری دارد. همه اینها با در نظر گرفتن یک سیاست دقیق برای رضایت مشتری با حداکثر توجه به بازار و مشتری است.

جایی که کنترل وجود دارد، قابلیت اطمینان وجود دارد و این اساس موفقیت است. پنتاکس محصولات مانند انواع بوستر پمپ را تحت یک کنترل کیفیت ثابت قرار می دهد: از گواهینامه ها، بررسی های آنلاین و آزمایش ها. تا همیشه بهترین ها را تضمین کند.

تمام راه حل های پنتاکس به صورت جداگانه (و نه به طور تصادفی) تحت آزمایش های عملکردی، الکتریکی و هیدرولیکی برای خطوط تست مقاوم در برابر خطا قرار می گیرند.

گواهینامه‌ها

خط مشی شرکت پنتاکس مبتنی بر بهبود مستمر کلیه فرآیندها، اعم از تولید و سازمان، با در نظر گرفتن احترام به محیط زیست است: تعهدی که با معرفی سیستم کیفیت گواهی شده منطبق با استاندارد UNI EN ISO 9001 و مدیریت زیست محیطی تایید شده تایید شده است. سیستم مطابق با استاندارد UNI EN ISO 14001. علاوه بر این، برنامه ریزی یک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت در کار، مطابق با استاندارد OHSAS 18001 است.

حوزه آزمون، تحقیق و توسعه

پنتاکس دو اتاق کاملاً خودکار، مجهز به تجهیزات تکنولوژیکی پیشرفته برای مطالعه و آزمایش نمونه های اولیه پمپ و بوستر پمپ و دیگر محصولات جدید ایجاد کرده است. این دستگاه‌ها را تحت آزمایش‌های خاصی قرار می‌دهد تا عملکرد آنها را حتی در شرایط استرس بالا ارزیابی کند.

پنتاکس در طول سال‌ها، این شرکت سازمانی را راه‌اندازی کرده است که می‌تواند به اندازه کافی از فعالیت‌های تجاری پشتیبانی کند. شبکه ای که آن را به شرکت‌هایی که در حال حاضر در بازار فعالیت می‌کنند وصل می‌کند و توانایی آن را برای رویارویی با تهدیدات پنهان ناشی از اقتصاد جهانی تقویت می‌کند.

پمپ ایران

بوستر پمپ پمپیران قبل از پمپ اصلی قرار می‌گیرد. انواع بوستر پمپ پمپ ایران مکش لازم را برای پمپ‌های تغذیه فراهم می‌کنند تا در محدوده کاری مشخص شده خود حفره ایجاد نکند. برای تاسیسات کوچک از پمپ‌های تک مرحله‌ای که برای دمای بالای آب طراحی شده‌اند استفاده می‌شود. معمولاً پمپ‌های دو ورودی عمودی اسپلیت برای دبی بالا به منظور مقابله با سر مکش کوچک موجود (تنظیم ارتفاع مخزن آب تغذیه بالای خط مرکزی پمپ) استفاده می‌شوند.

هنگام طراحی بوستر پمپ پمپ ایران در نظر داشته شده که تغییرات بار توربو تنظیم شده منجر به تغییرات فشار و دما در مخزن آب تغذیه شود. برای این تأثیرات در شرایط عملیاتی گذرا باید امتیازی در نظر گرفته شود. تقاضا برای آب در ساختمان‌های چند طبقه مانند هتل‌ها، چند خانواده، اداری و سایر برنامه‌های سازمانی - به تجهیزات افزایش فشار برای افزایش فشار آب ورودی شهری برای سرویس دهی طبقات بالا نیاز دارد. بوستر پمپ پمپ ایران در این موارد به شما کمک می‌کند.

داب

چند دلیل برای اینکه باید بوستر پمپ آب جدید DAB E.sybox را برای خانه خود در نظر بگیرید.

 باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود

E.sybox مجهز به سیستم کنترل فرکانس فناوری اینورتر است. این بوستر پمپ جریان و فشار را اندازه گیری می‌کند و اطمینان می‌دهد که پمپ فقط با سرعت مورد نیاز برای پمپاژ آب از A به B در فشار ثابت کار می‌کند. پمپ دارای استارت نرمی است که در آنجا صرفه جویی در مصرف برق به وجود می‌آید. علاوه بر ویژگی‌های صرفه جویی در انرژی، طول عمر بوستر پمپ را نیز افزایش می‌دهد.

پیشرفته‌ترین بوستر پمپ آب موجود در بازار

DAB E.sybox پیشرفته ترین بوستر پمپ آب موجود در هنگام حرکت آب است. این پمپ با استفاده در طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها، از افزایش فشار خانه گرفته تا تامین نیاز محل‌های تجاری، همه این کارها را انجام می‌دهد. این بوستر پمپ برای کاربردهایی که نیاز به دبی آب بالا یا پایین دارند بسیار مناسب است.

فشار آب ثابت در خانه شما از هر شیر آب

این بوستر پمپ آب دارای سیستم کنترل سرعت متغیر است. سیستم کنترل سرعت متغیر برای پمپ‌هایی که چندین شیر آب متصل دارند مفید است. اگر چندین شیر را باز کنید، پمپ در صورت لزوم دور در دقیقه خود را افزایش می‌دهد. پمپ‌های بدون سیستم کنترل سرعت متغیر، بدون توجه به ظرفیت مورد نیاز، با قدرت کامل پمپ می‌کنند. این پمپ ها را فقط می‌توان روشن یا خاموش کرد که باعث می‌شود مصرف انرژی بسیار کمتری داشته باشند. بنابراین سیستم کنترل سرعت متغیر اغلب در سیستم‌هایی با تقاضای آب متغیر و دوره‌های استفاده مکرر یا طولانی مانند افزایش فشار آب در خانه شما دیده می‌شود.

سخن پایانی

انواع مختلفی از بوستر پمپ ها وجود دارد، بنابراین شما باید کمی تحقیق کنید و بفهمید کدام پمپ برای شما مناسب است. شرکت پایا گسترش خورشید تابان با سایت پمپ خوب به شما در تهیه تجهیزات و تاسشیسات صنعتی و انواع پمپ و بوستر پمپ کمک می کند. با خرید از مجموعه پایا گسترش خورشید تابان کیفیت را تجربه کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها