|

مرکز خرید پرینتر و چاپگر در تهران

مرکز خرید پرینتر و چاپگر در تهران، یکی از مراکز اصلی خرید‌و‌فروش ماشین‌های اداری است. بازار لوازم دستگاه چاپ در تهران، واقع در خیابان ایرانشهر، به‌عنوان مرکز فروش چابگرهای نو و دست دوم از برند‌های معتبر شناخته می‌شود.

مرکز خرید پرینتر و چاپگر در تهران

این‌روز‌ها، یکی از وسایل ضروری در محیط‌های تجاری، خانگی و اداری دستگاه پرینتر است. با توجه به ‌وجود شرکت‌های بسیاری که در‌زمینه تولید انواع چاپگر فعالیت دارند، انتخاب یک پرینتر مناسب ممکن است چالش‌برانگیز باشد. از‌این‌رو، در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز فروش و خرید پرینتر را معرفی کرده و نکاتی برای انتخاب دستگاه چاپ مناسب ارائه دهیم تا شما را در خرید ایده‌آل همراهی کنیم.

اهمیت آشنایی با متخصص و ارائه‌دهنده خدمات ماشین‌های اداری

باید گفت که با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی، بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خرید پرینتر از تولیدکنندگان یا حداقل از فروشندگان دست اول بدون واسطه هستند و هدفشان کاهش هزینه‌های خود است. برای این منظور به‌دنبال پخش‌کنندگان عمده دستگاه چاپ، برای کار یا منزل خود می‌گردند. می‌دانیم که اکثر پخش‌کنندگان چاپگرها در تهران مستقر هستند و پس‌از ورود کالا‌ها به این شهر، به سراسر کشور ارسال می‌شوند.

مرکز خرید پرینتر و چاپگر واقع در محدوده خیابان ایرانشهر شمالی در نزدیکی میدان هفت تیر در مرکز تهران است که به‌عنوان مرکز اصلی ‌فروش پرینتر‌ نو و دست دوم از برند‌های معتبر شناخته می‌شود که در فروشگاه‌ها و گا‌ها در پاساژ‌های تجاری فعالیت می‌کنند. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آیا با مراکز معتبر خرید چاپگر و ماشین‌های اداری آشنایی دارید؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های خیابان ایرانشهر که مرکز خرید پرینتر و چاپگر در تهران شده، ارائه امکانات و خدمات متنوع به مشتریان است. این مراکز اغلب انواع مختلفی از دستگاه چاپ، کپی، اسکنر‌، فکس‌ و لوازم جانبی مرتبط را به مشتریان عرضه می‌کنند. از آنجایی که این مراکز دارای تجهیزات متنوع هستند، مشتریان می‌توانند به‌راحتی نیاز‌های خود را برطرف کنند و از خدمات با‌کیفیتی بهره‌مند شوند. در ادامه، برخی از مهم‌ترین تجهیزات آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع پرینتر و چاپگر

انواع پرینتر و چاپگر

اگر قصد آشنایی با انواع پرینتر را دارید، به لیستی که در ادامه آورده‌ایم توجه کنید. در واقع یک متخصص و ارائه‌دهنده خدمات ماشین‌های اداری، امکان خرید محصولات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد و توانایی پاسخ به تمام سوالات شما را دارد:

  • جوهرافشان: از پرینتر‌های جوهرافشان برای چاپ و کپی متون و عکس‌ها استفاده می‌شود. این دسته از چاپگرها به‌عنوان یکی از پرکاربرد‌ترین و پرطرفدار‌ترین مدل‌های دستگاه چاپ شناخته می‌شوند.
  • لیزری: پرینتر‌های لیزری سرعت بالاتری نسبت به جوهرافشان دارند و برای چاپ از ساختار متفاوتی استفاده می‌کنند. این نوع دستگاه چاپ قیمت بالاتری نسبت به چاپگرهای جوهرافشان دارد اما هزینه نگهداری آن کمتر است.
  • فیش پرینتر: چاپگر رسید ابزاری است که بیشتر از همه در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه قابلیت چاپ فیش خرید و برگه‌های کارت اعتباری دارد. شرکت‌ها از این فناوری برای پردازش پرداخت‌ها هنگام خرید استفاده می‌کنند تا به‌سرعت رسیدهای لازم را برای مشتریان چاپ کنند.
  • پرینتر لیبل زن: این دستگاه چاپ، با دیگر اعضای خانواده فرق دارند و از جایگاه‌های مختلفی در جامعه برخوردارند؛ از مدیریت زنجیره تامین در کارخانه‌ها، تا علامت‌گذاری روی محصولات، طراحی برچسب‌های بسته‌بندی، علامت‌گذاری روی نمونه‌های خون در آزمایشگاه و بسیاری از موارد دیگر که هر‌کدام نشان از تنوع و کاربرد آن‌ها در جامعه دارد.

معرفی انواع اسکنر تخت و اداری

انواع اسکنر تخت و اداری

یکی از مزیت‌های اصلی مرکز خرید پرینتر و چاپگر خیابان ایرانشهر در تهران، تخصصی بودن آن است. این مراکز انواع مختلفی از اسکنرها را عرضه می‌کنند و قادرند تا نیاز‌های مختلف افراد برای هدف‌های متفاوت را برطرف کنند. این اسکنر‌ها به 2 دسته تخت و ورقه‌ای تقسیم می‌شوند.

برای مثال، اسکنر‌های تخت، به صورت تک برگ قادر به تهیه اسکن هستند ولی چون کیفیت بالایی در فایل خروجی را ارائه می‌دهند بیشتر برای اسکن عکس و تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسکنر‌های تخت ازنظر طراحی برای استفاده در کار‌های حجیم توصیه نمی‌شوند. اگر نیاز به حجم و سرعت بالایی از خروجی دارید، اسکنرهای ورقه‌ای یا اسکرهای اسناد اداری گزینه مناسب برای شماست چون برگه‌ها را به صورت تعداد اسکن کرده و امکان خروجی به فرمت فایل PDF را نیز می‌دهد.

آیا کارتریج و تونر را می‌شناسید؟

مراکز خرید پرینتر و چاپگر خیابان ایرانشهر به‌عنوان یک منبع اصلی برای خرید ادوات چاپ و پرینت، برای افراد و شرکت‌ها بسیار مهم و حیاتی هستند. این فروشگاه‌ها انواع مختلفی از کارتریج و تونر را به مشتریان ارائه می‌دهند. این تنوع و توانایی فنی مراکز، به افراد این امکان را می‌دهد تا دستگاهی که به نیاز خود می‌خورد را به‌راحتی انتخاب کنند.

مرکز خدمات تعمیرات انواع ماشین اداری مثل دستگاه کپی نیز در خیابان ایرانشهر است. اینجا جایی است که تمامی نیاز‌های شما از تعمیر، بازسازی، شارژ کارتریج و سرویس‌های دوره‌ای برطرف می‌شود. خرید پرینتر و خدمات مربوط به آن از مدل‌های جوهری تا لیزری در اینجا پذیرفته می‌شود. بنابراین، برای دریافت خدمات فقط کافی‌است به این خیابان مراجعه کنید و از سرویس‌های با‌کیفیت فروشگاه‌های مربوط به خدمات بهره‌مند شوید.

بهترین مرکز خرید و فروش پرینتر

خیابان ایرانشهر، مرکز اصلی فروش انواع ماشین‌های اداری است. اینجا می‌توانید انواع دستگاه چاپ، شارژر کارتریج، چاپگر، اسکنر و جوهر‌های مختلف را پیدا کنید. فروشگاه‌ها از زیر پل کریم‌خان شروع می‌شوند و تا میدان فردوسی ادامه‌ دارند. مغازه‌ها در سرتاسر این خیابان پراکنده هستند. این تنوع فروشگاه‌ها باعث شده که خیابان ایرانشهر به مرکز ماشین اداری و کارتریج تبدیل شود و هر مدلی که به‌دنبال آن هستید، در اینجا قابل دسترس است.

محله ایرانشهر یکی از مناطق پر جنب‌و‌جوش و سرسبز تهران است. این قسمت از شهر که در منطقه 6 واقع شده، از همه جهات به خیابان‌ها و میدان‌های پررونق و زیبای تهران دسترسی دارد. از شمال با خیابان مفتح و بلوار کریم‌خان، از شرق با خیابان مفتح جنوبی و از جنوب با میدان فردوسی، خیابان انقلاب و خیابان سپهبد قرنی.

خیابان ایرانشهر در طرح زوج و فرد ترافیکی شهر تهران قرار دارد. یکی از نکات مثبت خرید از بورس چاپگر و کارتریج خیابان ایرانشهر، دسترسی آسان به مترو و وسایل حمل‌و‌نقل عمومی است. قبل‌از رفتن به خرید، بهتر است نوع و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

جمع‌بندی

با توجه به مزایای بیان شده، مراکز خرید پرینتر و چاپگر خیابان ایرانشهر در تهران، به‌عنوان یکی از بهترین منابع برای تامین نیاز‌های چاپ و اسکن مشتریان شناخته شده‌اند. این مراکز با ارائه خدمات با‌کیفیت، قیمت‌های رقابتی و خدمات پس‌از‌فروش مناسب، توانسته‌اند اعتماد افراد را جلب و نقش مهمی در توسعه کسب‌و‌کارها بازی کنند. به‌طور‌کلی، مراکز خرید پرینتر و چاپگر در تهران انتخاب مناسبی برای افراد و شرکت‌ها است که به‌دنبال خدمات چاپ و اسکن هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها