|

کسب درآمد دلاری با کاشت نهال بادام

یکی از موضوعات داغ و چالش برانگیز که این روزها مطرح شده، کسب درآمد دلاری است. این فعالیت، شرایط خاص خودش را دارد. گاهی درآمدهای دلاری آنچنان فریبنده می شود که نسل جوان را به ورود به این کسب و کارها با هر ویژگی ترغیب می سازد! اما آیا هر درآمد دلاری، قانونی و مناسب است؟ قطعاً این طور نیست!

کسب درآمد دلاری با کاشت نهال بادام

 

 

شاید در دیدگاه اول، تعجب برانگیز باشد که چطور می توانیم با کاشتن نهال بادام، درآمد دلاری کسب کنیم! حقیقت این است که بادام از جمله میوه های سخت پوست و آجیل های خوشمزه است که درختان پرباری در هر شرایط آب و هوایی دارد.

در گذشته، درختان بادام فقط در نواحی گرم و خشک کشت می‌شدند که نیاز آبی محدودی داشتند، اما امروزه با پیشرفت علوم و فناوری گیاهی، نسل جدید نهال بادام پر بازده و با کیفیت ارائه شده که حتی در شرایط کوهستانی و سردسیر یا مناطق پر باران نیز قابل کاشت و پرورش است.

می‌توان نتیجه گرفت اگر بهترین ارقام نهال بادام را خریداری کنید و در باغ بکارید، و اگر بادام ها مرغوب و باکیفیت، درشت و خوشمزه باشند، چه بسا بتوانید راهی به سوی صادرات بادام باز کنید. این همان مسیر درستی است که شما را به کسب درآمد دلاری با کاشت نهال بادام می رساند.

از دیدگاه دیگر، علاوه بر فروش میوه بادام، یک مسیر مناسب شما را به درآمدهای دلاری از درخت بادام می رساند، فروش چوب بادام است. چوب درخت بادام، مقاوم، با کیفیت و زیبا است و برای ساخت مصنوعات چوبی بهترین گزینه محسوب می شود. برخی از ارقام درخت بادام که باردهی کمتری دارند، با هدف پرورش چوب مرغوب در باغ ها کاشته می شوند. خرید و فروش چوب درخت بادام برای اهداف تجاری و حتی صادرات آن می تواند درآمد دلاری برای باغدار به همراه داشته باشد.

تفاوتی نمی کند هدف شما پرورش میوه بادام است یا چوب درخت بادام؛ آنچه مهم است اینکه باید اصول کاشت نهال بادام را از ابتدا رعایت کنید، تا در نهایت، پس از ۳ تا ۷ سال درختانی پربار و قوی داشته باشید.

قبل از خرید نهال بادام اطلاعات بیشتری کسب کنید

برای ورود به مسیر کسب درآمد دلاری با کاشت نهال بادام، ابتدا باید بهترین نهال را خریداری کنید. نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی، یک انتخاب هوشمندانه است. کارشناسانی که در این نهالستان ها فعالیت می کنند به شما راهنمایی های کامل را ارائه می دهند تا نهال های با کیفیت بادام را مناسب شرایط آب و هوایی منطقه خود خریداری کنید.

سایت‌هایی مانند پالیز نهال، ویکی‌پدیا، ویکی کشاورز (wiki farmer) و... برای به‌دست‌آوردن این اطلاعات می‎توانند به شما کمک کنند. اما اگر وقت تحقیق ندارید، در سایت نهالستان پالیز به تمام این موارد به‌صورت جامع و کامل پرداخته شده است. هر گونه اطلاعات تخصصی لازم در مورد نهال پیوندی بادام را می‎توانید در اینجا پیدا کنید: 

1

https://paliznahal.ir/product/نهال-بادام/

 

بهترین نهال بادام برای خرید

اگر در نظر داشته باشید که از فروش میوه بادام، کسب درآمد کنید از این نهال ها باید از دوره اولیه کاشت و فصل باردهی به طور کامل مراقبت کنید. شاید این سوال در ذهنتان مطرح شود که چطور از فروش چوب بادام به درآمد دلاری برسیم؟ پاسخ این سوال، ساده است!

زمانی که دوره باردهی و میوه دهی درختان بادام به اتمام می‌رسد و درخت ها به نوعی، کهنسال می شوند، بهترین زمان آن است که از چوبشان بهره برداری کنید. اگر درختان قدیمی بادام، سالم هستند و هیچ بیماری یا آفت زدگی ندارند، به جای اینکه آنها را هرس کنید تا میوه بدهند، می توانید درختان را قطع کنید و از فروش چوب مرغوب به درآمد برسید.

در حال حاضر بهترین نهال های بادام برای کاشت و تولید بادام با کیفیت به صورت زیر معرفی می شود:

نهال بادام مامایی- نهال بادام آذر- نهال بادام تونو- نهال بادام سوپرنوا- نهال بادام فرانیس- نهال بادام اسرائیلی- نهال بادام شاهرودی 7 و 12 و 21- نهال بادام سنگی- نهال بادام شمشیری- نهال بادام شکوفه- نهال بادام سامان- نهال بادام یلدا- نهال بادام منقا - نهال بادام تاجری- نهال بادام سهند- نهال بادام ربیع- نهال بادام اسکندر

فوت و فن های فروش بادام و کسب درآمد دلاری

خرید نهال بادام و کاشت آن، هم برای پرورش میوه مناسب است و هم چوب مرغوب را تولید می کند؛ به شرطی که تمام کارهای مراقبت از نهال ها را به درستی انجام دهید، باغ پرباری خواهید داشت.

اما ممکن است این موضوع دغدغه ذهنی شما باشد که باغ بادام پر بازده داریم، چطور می توانیم از آن درآمد دلاری کسب کنیم؟

2

احداث باغ بادام، سودآوری غیر قابل تصوری برای باغدار به همراه دارد، اما پولدار شدن از این روش یک شبه اتفاق نمی افتد. شما در ابتدا، نهال بادام دو ساله یا ۳ ساله را می خرید که اکثر آنها تا دو یا سه سال بعد از کاشت، اولین باردهی خود را خواهند داشت؛ پس حداکثر ۳ سال باید منتظر باشید تا میوه مرغوب برداشت کنید. برخی از ارقام نهال بادام، در سال پنجم یا هفتم بعد از کاشت میوه می دهند، پس مدت انتظار شما بیشتر خواهد شد.

بعد از ۲۰ یا ۳۰ سال که از عمر درختان بادام می گذرد، چوب مرغوب آنها میتواند یک منبع درآمد باشد، اما باید بدانید که کدام روش شما را به درآمد دلاری می رساند.

اما نهال بادام شناسنامه دار را از کجا خریداری نماییم؟

برای خرید نهال بادام، نهالستان های واسط بی شماری در سراسر ایران وجود دارند که در این میان، نهالستان پالیز نهال، یکی از معتبرترین نهالستان های معتبر که تمامی ارقام خود را با ضمانت واقعی بازگشت کالا ارائه می دهد. گواهی قرنطینه در کنار نهال های شناسنامه دار و قیمت رقابتی، از دیگر ویژگی و صفات نهال های پرورش یافته ی پالیز نهال می باشد.

کافیست تنها به نشانی وب سایت: (paliznahal.ir) مراجعه کرده یا کافیست واژه ی: (پالیز نهال) را در مرورگر گوگل خود جستوجو نمایید و به سایت پالیز نهال رفته و تمامی ارقام نهال بادام  و انواع ارقام میوه ها را به همراه قیمت مشاهده و جهت تمایل خریداری نمایید.

اطلاعات تماس : ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ - ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها