|

اجاره انواع سازه‌های اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران و کرج

سازه‌های نمایشگاهی امروزه جزو ترندهای دنیا به‌حساب می‌آیند، زیرا کاربردها و مزایای آن‌ها مشکلات بسیاری از افرادی را که قصد دارند در نمایشگاه‌ها شرکت کنند مرتفع کرده‌است.

اجاره انواع سازه‌های اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران و کرج

سازه‌های نمایشگاهی امروزه جزو ترندهای دنیا به‌حساب می‌آیند، زیرا کاربردها و مزایای آن‌ها مشکلات بسیاری از افرادی را که قصد دارند در نمایشگاه‌ها شرکت کنند مرتفع کرده‌است. اسپیس فریم یا سازه فرمی نوعی سازه نمایشگاهی است که از آن در غرفه‌سازی استفاده می‌شود. در حال حاضر این نوع سازه به‌دلیل استحکام و زیبایی که دارد، جزو پرطرفدارترین سازه‌های نمایشگاهی است. سازه اسپیس فریم توسط بست به هم متصل می‌شود و امکان شکل‌گیری در حالت‌های متفاوتی را دارد که یکی از کاربردهای اصلی آن است. نوع پوشش و متریال آن‌ها نیز بسیار مهم است و باید جوری طراحی شود که سبک و قابل‌انتقال باشد. نمایشگاه‌ها مکانی هستند که کسب‌وکارهای زیادی از سراسر کشور و یا دیگر نقاط دنیا در آن شرکت می‌کنند. بنابراین سازه‌ای که برای غرفهٔ آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، باید امکان جابه‌جایی راحت و شکل‌گیری‌های متفاوت را داشته باشد؛ همچنین اجاره اسپیس نیز بسیار مهم است.

 

اسپیس فریم چیست؟

نوعی اسراکچر با استحکام بالاست که برای نمایشگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، زیرا امکان شکل‌گیری متفاوت را دارد. درون غرفه‌های نمایشگاهی با فضای کم، بهترین کاربرد را دارد، زیرا می‌تواند به هر شکلی دربیاید. این سازه با بست به هم متصل می‌شود و قابل جداسازی مجدد است. می‌توان از آن به‌صورت مکرر در فضاهای متفاوت استفاده کرد و هیچ‌گونه محدودیتی نداشت. سرعت نصب آن‌ها بسیار بالاست و به دلیل وزن سبکی که دارد، به‌راحتی قابل‌انتقال است. این سازه نسبت‌به دیگر سازه‌ها دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری است و حتی امکان اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی نیز وجود دارد. متریال مصرفی، نوع جوشی که در آن به‌کار می‌رود و روکش اسپیس بسیار مهم است. بنابراین هنگام انتخاب حتماً به این موارد توجه کنید.

این سازه محبوب در فضاهای جوی متفاوت دارای استحکام بالایی است و استفاده از آن در شرایط مختلف امکان‌پذیر است. همچنین دارای ظاهری مدرن و زیباست که می‌تواند به غرفهٔ شما جلوهٔ بسیار خاصی بدهد. در بین اسپیس‌ها فضای خالی وجود دارد که می‌تواند امکان ردشدن کابل‌های مربوط به تأسیسات را بدهد.

چرا اجاره اسپیس فریم مهم است؟

استراکچر نمایشگاهی اسپیس فریم، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را نسبت‌به سایر سازه‌ها متمایز کرده‌است. همان‌طور که می‌دانید، ممکن است هر کسب‌وکاری به تعداد محدودی در سال در نمایشگاه‌های متفاوت شرکت کند. بنابراین می‌تواند به جای خرید اسپیس، اجاره اسپیس را انتخاب کند. هنگامی‌که اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید با پرداخت هزینهٔ کمتری نسبت‌به خرید آن، کار خود را راه بیندازید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. اگر سازه‌های نمایشگاهی اسپیس را تهیه کردید، می‌توانید در زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید، اقدام به اجاره دادن کنید.

اجاره اسپیس در تهران و کرج

همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از نمایشگاه‌های مهم کشور در شهرهای تهران و کرج برگزار می‌شود و کسب‌وکارهای زیادی از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند. برای کسب‌وکارها به‌صرفه است که گزینهٔ اجاره اسپیس فریم را انتخاب کنند تا نسبت‌به هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

حمل این سازه از سراسر کشور به تهران یا کرج می‌تواند کسب‌وکارها را متحمل هزینه‌های بسیاری کند، اما گزینهٔ اجاره این هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. هنگامی‌که سازهٔ موردنظر خود را انتخاب و اجاره می‌کنید، می‌توانید درون نمایشگاه آن را به هر شکل و فرمی دربیاورید، زیرا ساختار آن به‌صورت شش‌ضلعی طراحی شده‌است. حمل آن تا نمایشگاه بسیار راحت است و با سرعت بالا می‌توانید نسبت‌به نصب آن اقدام کنید و نیاز به زمان زیادی برای آماده‌سازی غرفهٔ خود ندارید. همچنین در پایان نمایشگاه نیز به‌راحتی می‌توانید آن را باز کرده و تا محل اجاره حمل کنید.

قیمت اجاره اسپیس به‌صرفه است؟

امکان اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در همهٔ شهرها بخصوص در تهران و کرج وجود دارد که از مزایای آن است. اجاره و نصب اسپیس‌ها توسط پرسنل مجربی انجام می‌شود که در شکل‌دهی استراکچر متناسب با فضای غرفه مجرب هستند. نصب این استراکچر کاملاً براساس نیاز سفارش‌دهنده انجام می‌شود که سبب می‌شود در هزینه صرفه‌جویی انجام شود و از هزینه‌های زیادی جلوگیری شود.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، اجارهٔ این سازهٔ نمایشگاهی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و نسبت‌به خرید آن هزینهٔ کمتری برای کسب‌وکارها دارد. برای محاسبهٔ هزینهٔ اجاره، متراژ غرفه در نظر گرفته می‌شود و براساس آن هزینهٔ نصب و سازه محاسبه می‌شود. نکاتی که در محاسبهٔ هزینه اجاره باید به آن توجه کرد، فضای نصب، متراژ غرفه، متراژ اسپیس، مدت‌زمان اجاره، تاریخ اجاره، محل نصب اسپیس، حمل‌ونقل، نصب و جمع‌آوری اسپیس است.

تا چه مدت می‌توان اجاره اسپیس را تمدید کرد؟

مدت‌زمان اجاره اسپیس محدودیت زمانی برای شرکت ارائه‌دهنده ندارد و تنها باید چک کنید که در مدت‌زمان موردنظر شما، ظرفیت اجاره داشته باشند. مدت‌زمانی که در نظر می‌گیرید، کاملاً بستگی به تعداد نمایشگاه‌هایی دارد که قصد شرکت در آن‌ها را دارید. با محاسبهٔ مدت‌زمان موردنیاز، می‌توانید به شرکت موردنظر مراجعه کنید و براساس آن قرارداد خود را تنظیم کنید. اگر مدت‌زمان اجارهٔ شما طولانی‌تر باشد، در برخی مواقع شرکت اجاره‌دهنده ممکن است به شما تخفیف‌هایی نیز بدهد. حتی این امکان را دارید که در صورت خالی بودن ظرفیت شرکت، اسپیسی را که اجاره کرده‌اید تمدید کرده و مدت بیشتری از آن استفاده کنید.

اجاره به همراه نصب توسط پرسنل مجرب

هنگامی که اقدام به اجاره می‌کنید، سعی کنید سازه را توسط پرسنلی نصب کنید که از طرف شرکت ارائه‌دهنده ارسال می‌شوند. درست است که این سازه‌ها نصب آسان و راحتی دارند، اما به‌هرحال نیاز به مهارت فنی نیز دارند. فرد نصاب باید بتواند بار تقریبی در نقاط مختلف را محاسبه کند، همچنین روی نقاط امن و تکیه‌گاه‌ها نیز شناخت کافی داشته باشد. همچنین در زمانی که کمبود وقت دارید، به‌راحتی می‌توانید از نصاب ماهر استفاده کنید تا درگیر نصب نباشید.

سخن پایانی

در این مقاله اجاره اسپیس را بررسی کردیم و دیدیم که چقدر انجام آن می‌تواند در هزینه‌های برگزاری نمایشگاه صرفه‌جویی کند. اجاره اسپیس امروزه در دنیا بسیار معروف شده‌است و اکثر کسب‌وکارها از آن برای شرکت در نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. بسیاری از نمایشگاه‌های مهم ایران، در شهرهای کرج و تهران بگزار می‌شود و بیزینس‌ها می‌توانند برای شرکت در آن‌ها، نسبت‌ به اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در این شهرها اقدام کنند. این کار هزینه‌های حمل‌ونقل از شهرستان را بسیار کاهش می‌دهد.

منبع:www.shelter.ir

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها