|

چطور به‌صورت اینترنتی از چین خرید کنیم؟

در این مقاله سعی داریم تا نحوه خرید از چین را از زاویه‌ای دیگر بررسی کنیم چرا که خرید از چین یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع یک فعالیت اقتصادی پرسود است. خرید به‌قصد واردات از وب‌سایت‌های چینی یکی از راه‌های نسبتاً جدید برای تجار است. این کار یعنی خرید از وب‌سایت‌های چین به‌عنوان یکی از بهترین راهکارها برای یک خرید مطمئن و آسان است.

چطور به‌صورت اینترنتی از چین خرید کنیم؟

در این مقاله سعی داریم تا نحوه خرید از چین را از زاویه‌ای دیگر بررسی کنیم چرا که خرید از چین یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع یک فعالیت اقتصادی پرسود است. خرید به‌قصد واردات از وب‌سایت‌های چینی یکی از راه‌های نسبتاً جدید برای تجار است. این کار یعنی خرید از وب‌سایت‌های چین به‌عنوان یکی از بهترین راهکارها برای یک خرید مطمئن و آسان است. چین همواره به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ها و صادرکننده‌های کالاهای مهم در جهان شناخته می‌شود ازاین‌رو خرید از چین موردتوجه بسیاری از تجار در سطح جهان است؛ زیرا بزرگ‌ترین تولیدکننده جهان، قطعاً عمده محصولات را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند. به همین خاطر برای خرید و واردات، چین از گزینه‌های اول برای هر تاجری است.

 

خرید از وب‌سایت‌های چینی

در چند سطر قبل به مزیت‌های خرید از چین اشاره کردیم؛ اما سؤالی که ذهن اکثر افراد را هنگام خرید اینترنتی درگیر می‌کند این است که آیا خرید از این وب‌سایت‌ها مطمئن است؟ آیا محصول به دست من خواهد رسید؟ شاید تعجب کنید؛ اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تجربه کمی در خرید از چین دارید خوب است بدانید که خرید از طریق وب‌سایت برای شما امن‌تر خواهد بود. زیرا باتوجه‌به حجم بالای خریدوفروش در چین، وب‌سایت‌های زیادی در زمینه‌ی عمده‌فروشی وجود دارند که از اعتبار بالایی برخوردارند. وب‌سایت‌هایی چون علی‌بابا و علی‌اکسپرس که شهرت جهانی دارند.

خرید از این وب‌سایت‌ها کار ساده‌ای است. بعد از ورود و ثبت‌نام کافی است تا محصول موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از بررسی، آن را سفارش دهید. اما باید بدانید که امکان خرید از این وب‌سایت‌ها در ایران وجود ندارد؛ پس چاره چیست؟ به علت تحریم‌ها ارسال مستقیم به ایران در این وب‌سایت‌ها تعریف نشده است پس شما برای سفارش به یک آدرس پستی و حساب بانکی خارج از ایران نیاز دارید.

خرید از سایت‌های چینی در ایران

امکان خرید مستقیم از سایت‌های چینی در ایران وجود ندارد بااین‌حال امکان خرید غیرمستقیم وجود دارد. برای این کار باید از طریق واسطه‌ها و یا شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند اقدام به خرید کنید. نقش واسطه در این کار باعث افزایش قیمت تمام شده محصولات می‌شود اما می‌توان گفت با وجود واسطه و سود بازهم مبلغ تمام شده کالاها نسبت به خرید از سایر کشورها ارزان‌تر است. پس می‌توان از طریق خرید از این وب‌سایت‌ها سود قابل‌توجهی به دست آورد.

نکاتی که باید قبل از خرید از وب‌سایت‌های چینی بدانید

خرید عمده از چین می‌تواند در ابتدا مخاطره‌انگیز و پیچیده به نظر برسد، اما اگر دانش و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید، تبدیل به پروسه‌ای آسان می‌شود و برای تجارت شما بسیار سودآور است. اگر قصد دارید تجارت عمده‌فروشی خود را با خرید عمده از چین راه‌اندازی کنید یا به‌تازگی راه‌اندازی کرده‌اید، لازم است که همیشه هزینه‌های حمل‌ونقل را در نظر بگیرید. کالایی که از چین وارد می‌کنید ممکن است به‌عنوان‌مثال قیمت خرید عمده‌ی‌ آن ۱ دلار باشد، اما هزینه‌ی حمل‌ونقل آن ممکن است ۱۰ دلار باشد؛ بنابراین، در واقعیت، شما به‌جای ۱ دلار برای هر کالا ۱۱ دلار می‌پردازید.

خرید عمده از چین نکات و فوت کوزه‌گری‌هایی دارد که پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از آن‌ها با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

تولیدکنندگان چینی نزدیک به ۳۰ درصد ارزش کل تولیدات کارخانه‌ای جهان را در اختیار دارند. این به معنی گستردگی محصولات و برندهای مختلف این کشور در همه حوزه‌هاست. حتی برندهای مطرح و غیرچینی هم در این کشور خط تولید دارند. امکان دارد این گستردگی نگرانی‌هایی را برای خریداران ایجاد کند؛ برای مثال شاید درگیر این باشند که کدام شرکت را برای خرید انتخاب کنیم؟ برای افرادی که کمتر آشنا به چین و بازارهای آن هستند، درست مثل پیداکردن یک سوزن در انبار کاه است.

بدون شک چین یکی از پایه‌های اقتصادی دنیاست که کالاهای مختلفی را برای کشورهای زیادی تأمین می‌کند. در واقع به یک تأمین‌کننده بزرگی در جهان تبدیل شده است. شرکت‌های تولیدکننده در چین کالاها را با کیفیت‌های مختلف تولید می‌کنند. همچنین با قیمت‌های مختلفی موجود هستند. خرید مستقیم از چین توسط شما نیاز به تجربه و هزینه بالایی دارد. همچنین از طریق سایت‌های چینی می‌توان خرید را انجام داد که در این صورت نیاز به واسطه‌های مطمئن دارید. اما یکی از مواردی که افراد می‌خواهند بدانند این است که خرید از چین و تحویل در ایران چگونه انجام می‌شود؟ در این مورد باید بگوییم بار کالا با هزینه‌هایی مناسب و شرایطی مطمئن در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش از چین را انجام می‌دهد و کالاها را به دست شما می‌رساند.

شرکت بازرگانی سپاهان همراه به نشانی اینترنتی www.sepahanhamrah.com یک شرکت بازرگانی معتبر است که با بیش از 25 سال سابقه خدمات خرید از چین و واردات از چین را برای شما عزیزان فراهم کرده است. شعاری که در بالای صفحه اصلی این وبسایت می‌بینید: «دیوار چین برای ما کوتاه است» تنها یک شعار نیست، بلکه در عمل نیز این شرکت توانسته نیاز مشتریان خود را به راحتی مرتفع کند.

   

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها