|

خرید تتر بدون کارمزد و احراز هویت

در روزهایی که دنیای کریپتوکارنسی در حال طی کردن پله‌های ترقی است، روزانه مقالات متعددی با موضوعاتی در این حوزه نظیر نحوه ثبت نام در بایننس، استراتژی‌های مبتنی بر تحلیل تکنیکال و مواردی از این قبیل در فضای مجازی منتشر می‌شود و شاید به جرئت بتوان گفت تمامی افرادی که به اینترنت دسترسی دارند تاکنون حداقل یک‌ بار مطلبی را در ارتباط با رمزارزها مشاهده کرده‌اند

خرید تتر بدون کارمزد و احراز هویت

در روزهایی که دنیای کریپتوکارنسی در حال طی کردن پله‌های ترقی است، روزانه مقالات متعددی با موضوعاتی در این حوزه نظیر نحوه ثبت نام در بایننس، استراتژی‌های مبتنی بر تحلیل تکنیکال و مواردی از این قبیل در فضای مجازی منتشر می‌شود و شاید به جرئت بتوان گفت تمامی افرادی که به اینترنت دسترسی دارند تاکنون حداقل یک‌ بار مطلبی را در ارتباط با رمزارزها مشاهده کرده‌اند. در میان ارزهای دیجیتالی موجود، برخی از رمزارزها به لحاظ حجم و ارزش بازار، در میان کاربران و معامله‌گران، دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و رمزارز تتر را می‌توان یکی از این ارزهای دیجیتالی محبوب به شمار آورد که رتبه 3 بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده است. از تتر تحت عنوان دلار رمزارزی نیز یاد می‌شود و علت این مسئله را می‌توان در ارزش با ثبات رمزارز تتر جستجو کرد. متاسفانه دامنه تحریم‌های مالی گسترش یافته و بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی نیز با توجه به الزامی بودن احراز هویت در آن‌ها، به شناسایی و مسدودسازی حساب کاربران ایرانی می‌پردازند و به همین علت عموما امروزه بسیاری از تریدرهای ایرانی به دنبال روشی مطمئن برای خرید تتر بدون کارمزد و احراز هویت می‌گردند. با توجه به اهمیت خرید مطمئن تتر ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین روش خرید تتر بپردازیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مروری بر کاربرد تتر

قبل از آن که به بررسی خرید تتر بدون کارمزد و احراز هویت بپرازیم، ضرورت دارد تا مروری بر کاربردهای رمزارز تتر داشته باشیم تا با دید بازتری اقدام به خرید تتر نمایید. مسلما در روزهایی که بسیاری از کاربران به دنبال روش‌های متنوع برای کسب درآمد هستند و در این مسیر از بازی های کریپتویی، فروش NFT، ارائه تحلیل‌های تکنیکال و مواردی از این قبیل برای کسب درآمد کمک می‌گیرند، نباید از اهمیت خرید تتر، محبوب‌ترین استیبل کوین، غافل شد.

تتر به دلیل پشتوانه قدرتمند خویش همواره دارای قیمت ثابتی بوده و هر واحد از آن برابر با 1 دلار آمریکا مورد معامله قرار می‌گیرد و تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر نوسانات بازار رمزارزی، قیمت آن دچار نوسان نمی‌شود. همین مسئله سبب شده تا افرادی که حتی به ترید ارز دیجیتال علاقه‌مند نیستند نیز به منظور حفظ ارزش سرمایه خویش، تعداد قابل توجهی تتر خریداری نمایند. این مسئله در کشورهایی همچون ایران که دارای نرخ تورمی بالایی هستند، بیش از سایر کشورها خود را نشان می‌دهد.

به عنوان مثال تصور کنید به هنگامی که قیمت دلار چیزی در حدود 4 هزار تومان بود تتر خریده و آن را نگه می‌داشتید، مسلما در چنین شرایطی و با توجه به قیمت فعلی دلار، ارزش پول شما چند برابر می‌شد. ناگفته نماند که تریدرهای حرفه‌ای نیز از تتر به عنوان یک حاشیه امن کمک می‌گیرند و به هنگام نوسانات قیمتی منفی بازار با تبدیل رمزارزهای خویش به تتر، احتمال ورود ضرر را به حداقل می‌رسانند. حتی برخی از صرافی‌های معتبر همچون اوکی اکسچنج از تتر در کنار روش خرید ریالی برای انجام معاملات رمزارزی کمک می‌گیرند.

احراز هویت در صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

2

 

غالبا اکثر صرافی‌های بزرگ رمزارزی به دلیل مبارزه با پولشویی و تبعیت از قوانین بانکداری، مرحله احراز هویت را در نظر گرفته‌اند و این مسئله به خودی خود چندان ویژگی منفی به نظر نمی‌رسد؛ اما متاسفانه بسیاری از این صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال، از تحریم‌های مالی موجود علیه کشور ایران تبعیت می‌کنند و همین مسئله سبب مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در چنین صرافی‌هایی می‌شود.

به عنوان مثال پس از ثبت نام در بایننس، قبل از آن که بتوانید اقدام به معامله رمزارزها نمایید، لازم است مرحله احراز هویت را پشت سر بگذارید. اگر تریدر باسابقه دنیای کریپتوکارنسی هستید، احتمالا خاطره تلخ مسدود شدن حساب‌های کاربران ایرانی در صرافی بایننس و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در این حساب‌ها را به خاطر دارید. به جرئت می‌توان گفت که غالب صرافی‌های آمریکایی همچون کوین بیس، کراکن، اف تی ایکس و سایر صرافی‌های معتبر خارجی مثل بایننس نیاز به احراز هویت دارند.

اما در کنار این صرافی‌ها، برخی صرافی‌های خارجی نیز وجود دارند که مرحله احراز هویت در آن‌ها اجباری نبوده و به لحاظ کارمزد نیز در دسته صرافی‌های کم کارمزد قرار می‌گیرند، صرافی‌های کوکوین، کوینکس، بای بیت، هات بیت و هیت بی تی اس از جمله صرافی‌هایی هستند که احراز هویت در آن‌ها الزامی نیست. البته نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که این صرافی‌ها همگی خارجی هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده‌ای نزدیک با تبعیت از تحریم‌های مالی، حساب‌های کاربران ایرانی را مسدود ننمایند.

بهترین روش خرید تتر برای کاربران ایرانی

احتمالا با مطالعه مطالب بالا چنین تصور کنید که دیگر روشی مطمئن به منظور خرید تتر برای کاربران ایرانی وجود ندارد؛ اما چنین تصوری درست نیست و با تغییراتی که در نوع نگرش نظام قانون‌گذاری ایران در ارتباط با ترید رمزارزها اتفاق افتاد، صرافی‌های رمزارزی همچون اوکی اکسچنج که دارای سابقه چند ساله در زمینه ترید ارز دیجیتال بودند، توانستند با مشروعیت پیدا کردن معامله رمزارزها، به صورت کاملا قانونی به فعالیت حرفه‌ای خویش در این زمینه ادامه دهند.

یک نکته اساسی که در زمینه احراز هویت صرافی‌ها وجود دارد، این است که عموما صرافی‌هایی که دارای اعتبار قانونی بوده و از سطح امنیتی بالایی برخوردار هستند، مرحله احراز هویت را برای فعالیت کاربران خویش الزامی می‌دانند و صرافی امن اوکی اکسچنج که در طول سال‌های فعالیت خویش به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های فعال در سطح کشور تبدیل شده و میلیون‌ها تریدر ایرانی را به سمت خویش جذب کرده است، با در نظر گرفتن مرحله احراز هویت ساده، در واقع به کمک تریدرهای ایرانی آمده است.

این صرافی که دارای کارمزد حداقلی نیز می‌باشد با توجه به رعایت الزامات قانونی به دریافت اطلاعات حداقلی برای احراز هویت اکتفا کرده و احراز هویت آن به سرعت انجام می‌گیرد. جالب است بدانید که این صرافی به دلیل آن که دارای شخصیت حقوقی کاملا ایرانی است، از هیچ یک از تحریم‌های مالی موجود علیه کشور ایران تبعیت نمی‌کند و شما به راحتی می‌توانید با افتتاح حساب کاربری در صرافی اوکی اکسچنج به خرید تتر، بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها بپردازید. مسلما با توجه به ایرانی بودن این صرافی، به هنگام خرید رمزارزها دیگر درگیر مراحل پیچیده تبدیل ریال به دلار و انتقال آن به حساب‌های واسطه به منظور خرید رمزارز نخواهید شد و به طور کاملا مستقیم می‌توانید کیف پول خود را به ریال شارژ کرده و با پول رایج ایران به خرید تتر اقدام نمایید.

خرید تتر؛ بهترین روش برای حفظ ارزش سرمایه

همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، تتر به دلیل داشتن پشتوانه‌ای قدرتمند همواره دارای قیمت ثابتی است و همین مسئله سبب شده تا علاوه بر تریدرها، سرمایه‌گذارانی که به دنبال حفظ ارزش سرمایه خویش هستند نیز به سراغ خرید تتر آیند؛ اما در این میان کاربران ایرانی با سد بزرگی به نام تحریم مواجه هستند که وجود چنین تحریم‌هایی سبب شده تا مرحله احراز هویت صرافی‌های خارجی همچون بایننس به غولی تبدیل شود که شکست آن به راحتی امکان پذیر نیست و هرچند که برخی صرافی‌ها همچون کوکوین، در حال حاضر مرحله احراز هویت را الزامی نمی‌دانند؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده به تبعیت از این تحریم‌های مالی نپیوندند و تجربه تلخ مسدود شدن حساب‌های کاربری کاربران ایرانی در بایننس را تکرار ننمایند. مسلما در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک صرافی امن ایرانی مثل صرافی اوکی اکسچنج که هیچ گاه احتمال تاثیرگذاری تحریم‌های مالی بر روی آن وجود ندارد، می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد؛ بنابراین، اگر به دنبال صرافی امن با کارمزد حداقلی می‌گردید، توصیه ما به شما این است که حتما به مجموعه اوکی اکسچنج سر زده و از خدمات منحصربه‌فرد آن‌ها لذت ببرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها