|
نویسنده: فاطمه شفیعی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال

سرهنگ زارع رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس راهور استان اصفهان برای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال اجرائی می شود.

تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال

سرهنگ علی اصغرزارع،رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال و هماهنگی‌های لازم با دیگر نهادها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری به دلیل همزمانی آغاز ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال از چند روز گذشته شلوغی خیابان‌ها و افزایش تردد را شاهد هستیم، ادامه داد: از این رو پوشش ترافیکی نقاطی که بیشتر تقاضای سفر داشته به ویژه مراکز تجاری را ،هم از نظر مکانی و هم از نظر زمانی پوشش داده‌ایم.

 رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهارکرد: طرح‌هایی برای برخورد با تخلفات ساکن مانند توقف دوبله را در دستور کار داریم.

سرهنگ زارع بیان کرد: این اقدام با بکارگیری ابزار هوشمند و غیرهوشمند در مراکز مانیتورینگ و دوربین‌ها و همچنین تقویت نیروهای راهور در سطح شهر محقق خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون وضعیت ساماندهی ترافیک مناسب بوده و معضلات حاد ترافیک در اصفهان نداشتیم.

 رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در خصوص ساماندهی پروژه‌های عمرانی نیز توصیه برای ایمن‌سازی محوطه‌های کارگاهی به شهرداری و بخش خصوصی داده شده است.

وی گفت: در مورد وسایل نقلیه سنگین که تردد آنها در شهر الزامی است نیز زمان تردد را تغییر داده ایم.

سرنگ زارع اظهار کرد:از شهروندان می‌خواهیم تا جایی که ممکن است از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و یا در صورت استفاده از وسایل شخصی از شرایط ترافیکی آگاهی داشته باشند تا در خیابان‌ها سرگردان نباشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها