|
نویسنده: فاطمه شفیعی

استاندار اصفهان:

امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین اتفاقات و اقداماتی است که در کشور باید انجام شود.

استاندار اصفهان در آیین افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز و پروژه های گازرسانی شهرستان تیران و کرون، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه را ضروری خواند و اظهار کرد: امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی و اقداماتی است که در کشور باید انجام شود.

امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین اتفاقات و اقداماتی است که در کشور باید انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان تیران و کرون به منظور گازرسانی به سکونت‌گاه‌های ۱۷ روستای واقع در بخش مرکزی و کرون در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان به همراه 44 پروژه دیگر جمعا به مبلغ 630 میلیارد ریال با حضور مرتضوی استاندار اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان، امام جمعه تیران و فرماندار و مسئولان استانی و شهرستان تیران و کرون افتتاح شد.

استاندار اصفهان در آیین افتتاح این ایستگاه گفت: خدمت‌رسانی های عظیمی در سطح کشور در حوزه تأمین انرژی و گازرسانی در حال انجام است و نباید سبد تأمین انرژی باتوجه به ناترازی‌هایی که در بخش تولید و مصرف وجود دارد محدود به گاز شود، زیرا ظرفیت تولید و میدان‌های گازی کشور مشخص است.

وی ادامه داد: همدلی و همبستگی میان مردم و مسئولان منجر به خدمت‌رسانی بهتر و شایسته تر می‌شود از این رو رهبر معظم انقلاب نیز بر حکمرانی مردمی تأکید دارند و مسئولان و خدمت‌رسانان مردم بی وقفه در تلاش هستند تا مردم ما با رفاه بیشتری زندگی کنند.

مرتضوی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه را ضروری خواند و اظهار نمود: امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی و اقداماتی است که در کشور باید انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه گازرسانی در شهرستان تیران و کرون بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و نگرانی‌هایی که در سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان بابت افت فشار گاز در منطقه بود با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برطرف خواهد شد.

در ادامه ابوالقاسم عسکری ،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شهرستان تیران و کرون به لحاظ تعداد واحد، قطب مهم گلخانه ای استان است و توسعه گازرسانی در همه بخش ها به ویژه بخش کشاورزی این شهرستان بسیارحائز اهمیت بوده است و بیش از 32 هزار مشترک خانگی و غیرخانگی در سطح شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

عسکری افزود: ظرفیت بسیار عظیمی در راستای تامین انرژی صورت گرفته و 450 هکتارگلخانه با زیرساخت گازرسانی فعال است و در حال حاضر بالغ بر 940 واحد کشاورزی شامل 81 واحد مرغداری و دامداری و 859 واحد گلخانه گازرسانی شده است.

وی گفت: شرکت گاز محور توسعه است و هر کجا گازرسانی شده، محور اشتغال فراهم است و در سطح این شهرستان بیش از 44 پروژه دیگر شامل بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای جهاد نصر روستای حسین‌آباد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال، بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به 43 واحد تولیدی، صنعتی (گلخانه و...) با اعتباری بالغ بر 138 میلیارد ریال و در مجموع با اعتباری بالغ بر 630 هزار میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

عسکری بیان کرد: ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی روستای مبارکه در شهرستان تیران و کرون به منظور گازرسانی به صنایع، واحد‌های گلخانه‌ای، دام و طیور و سکونت‌گاه‌های ۱۷ روستای واقع در بخش مرکزی و کرون در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها