|
نویسنده: فاطمه شفیعی

در 9 ماهه امسال صورت گرفت؛

بازرسی و کنترل کیفی بیش از747 هزارمتر لوله های فولادی و پلی اتیلن در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از بازرسی و کنترل کیفی بیش از 747 هزار متر لوله های فولادی و پلی اتیلن در شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.

بازرسی و کنترل کیفی بیش از747 هزارمتر لوله های فولادی و پلی اتیلن در شرکت گاز استان اصفهان

 ابوالقاسم عسکری ،مدیرعامل این شرکت افزود: به منظور جلوگیری از ورود کالای غیراستاندارد به پروژه‌های گازرسانی استان، در 9 ماهه سال جاری 510  قلم کالا مورد بازرسی و کنترل کیفی قرار گرفتند و در همین راستا نیز 60 مورد بازرسی نیابتی کالای سایر شرکت های گاز استانی توسط شرکت گاز استان اصفهان انجام شده است.

عسکری افزود: به همین منظور میتوان به بازرسی 44 هزار و 188  رگولاتورهای خانگی و صنعتی، 5 هزار و 869 کنتور مصارف عمده و صنعتی، 233 دستگاه ایستگاه های تقلیل فشار، 320 هزار و 796 متر لوله های فلزی، 426 هزار و 966 متر لوله های پلی اتیلن و 8 هزار و 330 اتصال پلی اتیلن و 65 هزار و 835 اتصال فلزی مورد بازرسی قرار گرفتند

وی با بیان اینکه کارشناسان این شرکت با استفاده از علم روز، دانش و تخصص، سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان دو چندان می‌کند،اظهار داشت: با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای توزیع ایمن و مستمر گاز مشترکین هموار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، از نصب کالای استاندارد حصول اطمینان می گردد، تصریح کرد: در این بازه زمانی 122 مورد پروژه نیز بازرسی و کنترل شده است و همچنین 2 هزار و 500  مورد آزمون شامل آزمون های ، نیوماتیک و هیدرواستاتیک، مقاومت الکتریکی پوشش لهیدگی و آزمایشهای روغن ترانس و 115 مورد صدور کارت صلاحیت جوشکار پلی اتیلن و فولادی انجام شده است.

عسکری  با بیان اینکه پایداری و حفظ ایمنی تاسیسات یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز اصفهان است، گفت: با توجه به گازرسانی به 114 شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه در سطح استان، پایداری، نگهداشت و حفظ ایمنی تاسیسات و شبکه گازرسانی یکی از اولویت های اصلی این شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه بازرسی تاسیسات و تجهیزات ایستگاههای تقیل فشار گاز استان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در این راستا تعداد یک هزار و 134 مورد بازرسی ایستگاه های تقلیل فشار و اندازه گیری برای راه اندازی و در حال بهره برداری و حفاظت کاتدی و 87  مورد بازرسی هیترهای گازی نیز در سطح استان اصفهان انجام گردیده است.

وی تصریح کرد: در 9 ماهه امسال فرآیند صدور 168 مورد گواهینامه ایستگاه های تقلیل فشار، اندازه گیری و حفاظت کاتدی انجام شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها