|
نویسنده: فاطمه شفیعی

با حضور فعالان حوزه کشاورزی؛

اصفهان میزبان بیست و یکمین نمایشگاه جامع بین‌المللی کشاورزی می‌شود

بیست و یکمین نمایشگاه جامع بین‌المللی کشاورزی از 30 آذر تا 3 دی‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

اصفهان میزبان بیست و یکمین نمایشگاه جامع بین‌المللی کشاورزی می‌شود

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این نمایشگاه با حضور 90 شرکت فعال در حوزه صنایع مکانیزاسیون، آبیاری، زراعت و باغبانی طی چهار روز برگزاری میزبان کارشناسان، صنعت‌گران، متخصصان بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی و کشاورزان است.

در بیست و یکمین نمایشگاه جامع بین‌المللی کشاورزی استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، استان مرکزی، خوزستان و فارس به عنوان مشارکت‌کنندگان این رویداد نمایشگاهی حضور دارند.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 10 هزار متر مربع از روز چهارشنبه 30 آذرماه لغایت سوم دی‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با حضور مقامات کشوری، استانی و صنعت‌گران کشاورزی آغاز به کار خواهد کرد.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فعالان صنعت کشاورزی و مدیران جهاد کشاورزی استان، هماهنگی جهت بازدید 2 هزار نفر از کشاورزان نمونه استان از این رویداد نمایشگاهی در طول چهار روز صورت گرفته است.

همچنین در این نمایشگاه و در جهت افزایش کیفیت و ترویج آموزش‌های کاربردی برای کشاورزان، نشست‌های تخصصی و آموزشی با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان این حوزه به عنوان برنامه‌های جنبی برنامه‌ریزی شده است.

این نمایشگاه از روز 30 آذر تا 3 دی‌ماه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان علاقمندان است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها