|

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی یزد/ عکس

جزئیات آتش سوزی گسترده در انبار کارخانه ایتال فوم در شهرک صنعتی یزد اعلام شد.

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی یزد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اعلام کرد: عملیات اطفای آتش‌سوزی انبار کارخانه ایتال فوم از صبح امروز «دوشنبه، هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲» شروع شده و همچنان ادامه دارد.

سعید پاک سرشت، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اظهار کرد: با اعلام حریق به ستاد عملیات ۱۲۵، اولین اکیپ در محل عملیات حاضر شد و تاکنون ۱۴ دستگاه خودرو عملیاتی به همراه ۴۳ نیروی عملیاتی از سه شیفت در حال اطفای حریق هستند.

آتش سوزی در شهرک صنعتی یزد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه حریق تقریباً کنترل شده و عملیات لکه‌گیری در حال انجام است، از تداوم عملیات تا ایمن‌سازی کامل خبر داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، عدم اجرای سیستم‌های اعلام و اطفای حریق در اکثر واحدهای صنعتی، تجهیز نبودن شهرک صنعتی یزد به نیرو و تجهیرات مورد نیاز با توجه به تعدد حریق و حوادث و کمبود نیروی عملیاتی را از دشواری‌های مدیریت بحران در شهرک صنعتی اعلام کرد.

آتش سوزی در شهرک صنعتی یزد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تصریح کرد: گستردگی حوادث شهرک صنعتی حجم بالایی از نیرو و تجهیزات سازمان را به کار می‌گیرد و با اعزام اکثر نیروها به محل حوادث، نیرویی برای اعزام به حوادثی که در همان برهه اتفاق می‌افتد وجود ندارد.

پاک سرشت، عدم تامین بودجه به منظور خرید تجهیزات آتش‌نشانی برای شهرک صنعتی را با توجه به تکرار چندین حادثه بزرگ در سال جاری و قول‌های مساعد مسئولان مورد تاکید قرار داد.

آتش سوزی در شهرک صنعتی یزد

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها