|
نویسنده: رضا فتوح

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

سارق 150 میلیاردی 8 منزل در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با دستبرد به 8 منزل در شهر اصفهان 150 میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سارق 150 میلیاردی 8 منزل در اصفهان دستگیر شد

سردار حمید علینقیان پور،فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار  کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:در این راستا کارآگاهان  پس از حضور در محلهای وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی رد پای سارق سابقه داری را در این سرقت ها بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

وی بیان کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 8 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف که ارزش اموال سرقتی توسط این فرد 150 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علینقیان پور در پایان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی ، به شهروندان توصیه کرد: در ارتباط با نگهداری از اشیاء و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره ها اطمینان حاصل کرده و همسایگان مورد اعتماد خودشان را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع سازند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها