|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان خبرداد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک آبفای استان و شهرداری اصفهان

با هدف ایجاد حسیاست در افکار عمومی و ترغیب شهروندان به مصرف بهینه آب، تفاهم نامه دو جانبه ای میان آبفای استان و شهرداری اصفهان منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک آبفای استان و شهرداری اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر اهمیت فعالیت های مشترک فرهنگی، پژوهشی و آموزشی با شهرداری اصفهان در راستای مدیریت مصرف بهینه آب و دفع اصولی آب های سطحی گفت: به موجب این تفاهم نامه شهرداری اصفهان در انتشار محتواهای مرتبط با فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب از طریق فضاهای تبلیغاتی در اختیار، به شرکت آبفا یاری می رساند.

حسین اکبریان با بیان اینکه آبفای استان اصفهان با برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی نسبت به آموزش و آشنایی کارکنان شهرداری و شهروندان اقدام می کند افزود: تشکیل کارگروه مشترک و استفاده از ظرفیت های کارشناسی و پژوهشی آبفا و شهرداری از موضوعات مهم دیگر این تفاهم نامه است.

وی در خصوص تشکیل کمیته های مشترک گفت: به موجب این تفاهم نامه با تشکیل کمیته های مشترک بحران و پدافند غیرعامل برای هماهنگی بین سازمانی در مواقع بروز احتمالی بحران آب و فاضلاب موافقت شد.

اکبریان در ادامه خاطر نشان ساخت: صدور مجوز برگزاری فعالیت های آموزشی مدیریت مصرف آب در فضاهای شهری، فرهنگسراها و مکان های فرهنگی متعلق به شهرداری از دیگر بندهای این تفاهم نامه می باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها