|

آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران در اصفهان صحت دارد؟

یک مقام مطلع به «تسنیم» گفت: فضاسازی برخی رسانه‌های غربی درباره آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در اصفهان کاملا کذب است.

آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران در اصفهان صحت دارد؟

به گزارش شبکه شرق، برخی رسانه‌ها از جمله «نیویورک تایمز»، پس از عملیات وعده صادق و حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران ایران به اسرائیل، اخباری در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران در جریان مقابله با ریزپرنده‌های ناشناس در آسمان اصفهان منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم به نقل از یک مقام مطلع نوشت: «با هوشیاری سامانه‌های راداری و پدافندی مستقر در منطقه، ریزپرنده‌های ناشناس قبل از نزدیک شدن به حریم مناطق حساس مورد هدف قرار گرفتند.

یک مقام مطلع گفت: فضاسازی برخی رسانه‌های غربی درباره آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه در اصفهان، کاملا کذب است.

این مقام مسئول تاکید کرد؛ با هوشیاری سامانه‌های راداری و پدافندی مستقر در منطقه، ریزپرنده‌های ناشناس قبل از نزدیک شدن به حریم مناطق حساس مورد هدف قرار گرفتند.

برخی رسانه‌ها از جمله «نیویورک تایمز»، پس از عملیات وعده صادق و حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران ایران به اسرائیل، اخباری در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران در جریان مقابله با ریزپرنده‌های ناشناس در آسمان اصفهان منتشر کرده‌اند.»

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها