|

توهین و فحاشی به هواداران زن پرسپولیس؛ پرسپولیس از سپاهان شکایت کرد/ ویدئو

پرسپولیس از سپاهان به علت اهانت به زنان هوادار شکایت کرد.

توهین و فحاشی به هواداران زن پرسپولیس؛ پرسپولیس از سپاهان شکایت کرد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار شرم‌آور و زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به زنان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هواداران سپاهان، به زنان تماشاگر این تیم توهین کرده‌اند.

در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به سپاهان سر زد که باورکردنی نبود؛ این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شدند.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «این باشگاه در حمایت از زنان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود. این مساله به حدی بود که مأموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.»

جابه‌جایی زنان هوادار پرسپولیس در ورزشگاه به دلیل فحاشی

هواداران زن پرسپولیس که در نیمه اول، در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند، در نیمه دوم جابه‌جا شدند. این اتفاق پس از درگیری لفظی و شعارهای تند هواداران سپاهان و پرتاب اشیا رخ داد.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها