|

ویدئوی زیبا و خبرساز ایلان ماسک از پیانونوازی نوجوان ایرانی/ ویدئو

ایلان ماسک ویدیویی از یک نوازنده نوجوان ایرانی در صفحه ایکس خود منتشر کرده است.

ویدئوی زیبا و خبرساز ایلان ماسک از پیانونوازی نوجوان ایرانی/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «ایلان ماسک»، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است؛ در این ویدیو، شاهد ترکیب نواختن پیانو و پرتاب بزرگ‌ترین راکت تاریخ، استارشیپ هستیم.

ایلان ماسک که یکی از ثروتمندترین افراد دنیا و برترین کارآفرینان حال حاضر جهان است، به تازگی یک پست از نوازندگی یک نوجوان ایرانی را در صفحه ایکس خود به اشتراک گذاشته است.

ایلان ماسک در جدیدترین پست خود در شبکه ایکس(توییتر سابق) اقدام به بازنشر یک قطعه موسیقی از یک نوجوان ایرانی به نام «یاسین شفیعی» کرده است که وی را در حال پیانو نوازی همراه با تصاویری از موشک استارشیپ و ماموریت‌های شرکت اسپیس‌ایکس نشان می‌دهد.

«یاسین شفیعی» یک نوجوان ایرانی علاقه‌مند به مباحث هوافضا و دنبال کننده رویدادهای نجومی و پیشرفت‌های فضایی است که در یکی از پست‌های خود در شبکه ایکس ویدیویی از نوازندگی پیانوی خود را همراه با تصاویری از مراحل آماده‌سازی و پرواز آزمایشی موشک مورد انتظار استارشیپ(Starship) به اشتراک گذاشته که که قرار است انسان را به کره ماه بازگرداند و در آینده نه چندان دور نیز بشر را به مریخ ببرد.

شغیعی در حاشیه پست خود که روز گذشته آن را منتشر کرده به زبان انگلیسی نوشته است: «دقیقا یک سال پیش، استارشیپ برای اولین بار به پرواز درآمد. این یک قطعه پیانو است که من برای [ماموریت] «استارشیپ فلایت یک» نواخته‌ام.»

او در ادامه، حساب کاربری ایلان ماسک بنیان‌گذار شرکت اسپیس‌ایکس و همچنین صفحه شرکت اسپیس‌ایکس را در شبکه اجتماعی ایکس منشن(mention) کرده است.

یاسین شفیعی در معرفی خود در شبکه ایکس آورده است: «من واقعا عاشق موشک‌ها و کدها هستم و درباره آنها می‌نویسم.»

ایلان ماسک

او که کمتر از ۱۵۰۰ دنبال کننده دارد، اکنون انتظار می‌رود با توجه به اینکه ایلان ماسک پست او را بازنشر کرده، بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها