|

مسی تیمش را به جام برگرداند؛ آرژانتین 2 - مکزیک 0

بازی دو تیم آرژانتین و مکزیک بازی دوم خودشان در گروه D آغاز کردند. نهایتا این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید و مسی با یک گل و یک پاس گل آلبی سلسته قعرنشین را به جام برگرداند.

مسی تیمش را به جام برگرداند؛ آرژانتین 2 - مکزیک 0

به گزارش شبکه شرق، تیم‌های آرژانتین و مکزیک در جریان رقابت‌های گروه D جام جهانی 2022 قطر امشب به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین دیدار خود به مصاف مکزیک می‌رود. املیانو مارتینز (دروازه‌بان)،‌ نیکولاس اوتامندی، لیساندرو مارتینس، مارکوس آکونیا، گونسالو مونتیل، گویدو رودریگس، رودریگو دپائول، آنخل دی‌ماریا، لیونل مسی، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینس بازیکنان اصلی آرژانتین برابر مکزیک هستند.

مکزیک هم با ترکیب گیرمو اوچوآ (دروازه‌بان)، هکتور مورنو، نستور آرائوخو، سزار مونتس، کوین آلوارز، هکتور اررا، آندرس گواردادو، چاوز، خسوس گایاردو، الکسیس وگا و اروینگ لوزانو پا به میدان گذاشته‌اند.

این دیدار در ورزشگاه لوسیل قطر با قضاوت دنیل اورساتو داور ایتالیایی راس ساعت 22:30 امشب (شنبه پنجم آذر)آغاز شد.

نیمه اول 

در دقایق ابتدایی بازی مکزیکی‌ها ضد حمله‌ای ترتیب دادند اما دست الکس وگا در کورس با مونتیل به صورت او برخورد کرد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

آرژانتین و مکزیک

مکزیکی‌ها در دقیقه 9 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند چاوز به سزار مونتس رسید اما ضربه او با اختلافی اندک بیرون رفت.

آرژانتین در دقیقه ۳۴ صاحب یک ضربه ایستگاهی در حوالی نقطه کرنر شد و مسی پشت توپ ایستاد. فوق ستاره آرژانتینی مستقیما دروازه اوچوآ را هدف قرار داد اما سنگربان با تجربه مکزیک موفق به دفع توپ شد.

آرژانتین و مکزیک

در دقیقه ۴۰ ارسال دیماریا از سمت راست روی سر مارتینز فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه اوچوآ بیرون رفت.

مکزیکی‌ها دقیقه ۴۴ صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شدند و الکس وگا پشت این توپ ایستاد. ضربه زیبای وگا به گوشه دروازه مارتینز رفت اما سنگربان آرژانتین موفق شد توپ را مهار کند.

در اواخر نیمه اول آندرس گواردادو، کاپیتان مکزیک به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

نیمه دوم

45 دقیقه دوم  این بازی با سوت داور ایتالیایی شروع شد.

آلبی سلسته در دقیقه 51 پشت محوطه جریمه مکزیک صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما مسی نتوانست از این موقعیت ایده‌آل به خوبی استفاده کند.

در دقیقه 64 بالاخره لیونل مسی توانست با پاس دیماریا دروازه مکزیک را باز کند تا آرژانتین به ادامه این جام امیدوار شود.

مارکوس آکونیا در دقیقه 70 پس از نفوذ از سمت چپ یک پاس عرضی بلند ارسال کرد که توپ به مولیما رسید اما ضربه والی مولینا با اختلافی کم از کنار دروازه اوچوآ بیرون رفت.

بعد از گل اول، آرژانتینی‌ها دست از حمله نکشیدند تا بتوانند اختلاف را به عدد ۲ افزایش دهند. نهایتا انزو فرناند در دقیقه 87 با پاس لیونل مسی گل زیبایی را به ثمر رساند تا خیال آلبی سلسته را تا پایان این دیدار راحت کند.

پس از گل دوم آرژانتین، در 6 دقیقه وقت تلف شده، هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و آلبی سلسته برنده این دیدار شد

منبع: شرق
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها