|

راهنمای خرید بهترین گیت کنترل تردد

در این مطلب به طور کامل در مورد نکات مهم برای خرید بهترین انواع گیت کنترل تردد صحبت شد. با این وجود برای این که بر اساس نیاز و کاربرد مورد نظرتان بهترین مدل را خریداری کنید، می توانید با کارشناسان شرکت مکسا از طریق شماره 02178756000 در تماس باشید. همچنین سفارش خود را از طریق وب سایت شرکت کسرا رایانه آپادانا (مکسا) https://maxasecurity.com/  ثبت نمایید.

راهنمای خرید بهترین گیت کنترل تردد

ایجاد نظم و امنیت همواره یکی از مهم ترین دغدغه و چالش ها برای مدیران سازمان های مختلف بوده است. به همین دلیل همواره به دنبال استفاده و خرید دستگاه ها و تجهیزات کاربردی در این زمینه هستند. یکی از بهترین تجهیزات بسیار کاربردی و مهم برای نظارت و مدیریت بهتر تردد، گیت کنترل تردد است. به همین دلیل همواره شاهد بهبود و رشد تکنولوژی در زمینه تولید انواع دستگاه های کنترل تردد هستیم. در واقع تنوع در طراحی و تولید انواع گیت کنترل تردد خرید و انتخاب را برای خریداران دشوار کرده است. به همین دلیل در ادامه به بررسی راهنمای خرید بهترین گیت کنترل تردد می پردازیم تا با شناخت بیشتری خرید مناسبی داشته باشید. 

گیت کنترل تردد چیست؟

گیت کنترل تردد به دستگاه هایی گفته می شود که بدون نیاز به دخالت انسان، به صورت خودکار باز و بسته شده و همچنین به صورت دقیق اطلاعات ورود و خروج افراد را ثبت و نگه داری می کند. گیت های کنترل تردد در انواع مختلف و با تکنولوژی های جدید و منحصر به فردی تولید می شوند. از جمله انواع گیت های کنترل تردد می توان گیت کنترل تردد شیشه ای، گیت کنترل تردد میله ای،  گیت کنترل تردد باله ای، گیت کنترل تردد سه اهرمی میله ای، گیت کنترل تردد تمام قد، گیت کنترل تردد ویلچری و ... را می توان نام برد. 

images_1714553617_663203119c4ed.jpg

ویژگی های بهترین گیت کنترل تردد 

با توجه به این که امروزه برندها و شرکت های تولید کننده مختلف انواع گیت های کنترل تردد را با ویژگی های مختلف و منحصر به فرد طراحی و تولید می کنند، برای خرید و انتخاب گیت مورد نظر بررسی کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

برخورداری از سرعت و امنیت بالا

 

همان طور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد، مهم ترین کاربرد و اهمیت استفاده از گیت کنترل تردد، ایجاد امنیت و برقراری نظم در سازمان ها و محیط های کاری و غیر تجاری مختلف است. در واقع با قرار دادن گیت کنترل تردد در ابتدای درب ورودی و خروجی باعث می شود که ورود و خروج و تردد افراد مجاز یا غیر مجاز در حافظه دستگاه و سیستم مورد نظر ذخیره و ثبت شود. بنابراین نیاز به نیروی انسانی و نگهبان کاهش می یابد. به همین دلیل باید بررسی کنید که اطلاعات کاربران و پرسنل با سرعت مناسب در دستگاه ذخیره می شود و عملکرد دقیقی دارد. 

عملکرد صحیح و دقیق و بدون اشتباه

 

ویژگی دقیق و بسیار مطلوب دیگر گیت کنترل تردد این است که بتواند به صورت صحیح و دقیق تردد و ورود و خروج پرسنل را ثبت کند. در واقع اهمیت اصلی گیت همین ویژگی است که برعکس نیروی انسانی احتمال خطا و اشتباه در آن وجود ندارد. چرا که وجود و بروز هر گونه اشتباه یا خطایی باعث بروز اشتباهات و خطاهای مختلف در محاسبه حقوق و دستمزد یا تشویقی و ... توسط مدیر سازمان خواهد شد. بنابراین بررسی و اطمینان حاصل کنید که تکنولوژی به کار رفته در دستگاه جدید بوده و عملکرد آن دقیق است.

توجه به مقاومت و کیفیت گیت کنترل تردد

 

در بسیاری از سازمان ها و شرکت هایی که تعداد زیادی پرسنل دارند، مکمن است گیت به صورت مرتبو مداوم باز و بسته شود. به همین دلیل یکی از مهم ترین موارد و ویژگی هایی که باید زمان خرید گیت مد نظر داشته باشید، کیفیت و مقاومت گیت است. برای مثال خرید گیت هایی با بدنه استیل یا آلومنیوم جز بهترین گزینه ها هستند. همچنین در صورتی که قصد خرید گیت شیشه ای دارید، بررسی کنید که جنس شیشه از نوع شیشه های نشکن و با کیفیت و مقاوم باشد. خرید گیت های مقاوم و با کیفیت هزینه های جانبی که شامل هزینه نگهداری و تعمیرات است را نیز کاهش می دهد. 

توجه به اندازه و نوع گیت کنترل تردد

 

همان طور که در پاراگراف های پیشین هم ذکر شد، امروزه انواع گیت های کنترل تردد با ویژگی ها و در اندازه های مختلفی تولید می شوند. بنابراین با توجه به نیاز سازمان یا شرکت یا محیط مورد نظر گیت مناسب را انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که تردد در سازمان شما زیاد است یا چند نفر از پرسنل به صورت همزمان وارد می شوند،  باید دستگاه عملکرد سریعی داشته باشد. بنابراین بهترین نوع گیت برای سازمان ها و مکان های پر تردد، گیت های شیشه ای و پروانه ای هستند. در صورتی که برای باشگاه های ورزشی که تردد کم تری دارند، خرید گیت کنترل تردد میله ای انتخاب مناسبی است.

images_1714553629_6632031d7e7a6.jpg

بررسی مشخصات فنی گیت کنترل تردد

 

یکی از مهم ترین مشخصات فنی که برای خرید گیت مد نظر داشته باشید، میزان عبور افراد در هر دقیقه است. برای مثال اگر تردد در مکان مورد نظرتان زیاد است، باید از گیت هایی با ظرفیت و تعداد تردد بالا استفاده کنید. همچنین بررسی کنید که گیت حتما نشانگرهایی برای ورود و نمایش افراد مجاز و غیر مجاز داشته باشد. 

امکان ادغام با سیستم های دیگر

 

 

 

یکی از مهم ترین کاربردهای گیت کنترل تردد این است که امکان ثبت زمان ورود و خروج پرسنل و افراد مختلف وجود دارد. بنابراین می توانید از گیت ها برای کنترل و نظارت و مدیریت تردد پرسنل و همچنین محاسبه حقوق و دستمزد آن ها نیز استفاده کرد. به همین دلیل بررسی کنید که امکان ادغام کردن گیت با دستگاه حضور و غیاب هم وجود داشته باشد. برای مثال در باشگاه های ورزشی با استفاده از گیت و ادغام آن با دستگاه حضور و غیاب می توان از تمام نشدن حق عضویت آن ها اطمینان حاصل کرد.

images_1714553636_6632032401813.jpg

خرید بهترین انواع گیت کنترل تردد از شرکت مکسا

در این مطلب به طور کامل در مورد نکات مهم برای خرید بهترین انواع گیت کنترل تردد صحبت شد. با این وجود برای این که بر اساس نیاز و کاربرد مورد نظرتان بهترین مدل را خریداری کنید، می توانید با کارشناسان شرکت مکسا از طریق شماره 02178756000 در تماس باشید. همچنین سفارش خود را از طریق وب سایت شرکت کسرا رایانه آپادانا (مکسا) https://maxasecurity.com/  ثبت نمایید. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها