|

ماجرای چاقوکشی و درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان چه بود؟/ ویدئو

جزئیات چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان کاشانی اصفهان اعلام شد؟

ماجرای چاقوکشی و درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان چه بود؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ ماموران انتظامی، دو نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم‌زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت‌الله کاشانی دستگیر شدند.

سردارمحمد رضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر یکشنبه «نهم اردیبهشت ماه»، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرستان اصفهان، عده‌ای موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

او در ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از ماموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز کردند؛ در نهایت، هویت دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی شد و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب ماموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر دو متهم در یک عملیات دقیق و کاملاً هماهنگ، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون‌گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

دستگیری اشراری که در بیمارستانی در اصفهان رعب ایجاد کردند

اشراری که در بیمارستان ایجاد رعب و وحشت کردند، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها